اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیل‌های انتخاباتی فولادگر در گفت‌وگو با فارس

از پروژه احیای شخصیت خاتمی توسط طرفداران تا راه‌اندازی سایت نیک‌نیوز وزیر راه

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه طرفداران خاتمی قصد احیای شخصیت وی را دارند گفت: به نظر می‌رسد نیکزاد نیز با راه‌اندازی سایت نیک‌نیوز می‌خواهد اعلام حضور کند اما در معذوریت با احمدی‌نژاد و مشایی مانده است.

از پروژه احیای شخصیت خاتمی توسط طرفداران تا راه‌اندازی سایت نیک‌نیوز وزیر راه

حمیدرضا فولادگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پیش‌بینی درباره انتخابات سخت است اما حدس ما این است که انتخابات 92 شبیه به مرحله اول انتخابات‌ ریاست‌ جمهوری سال 84 چند قطبی باشد.

وی افزود: گرچه برخی گفته‌اند که دولت فعلی برای حضور در انتخابات برنامه خاصی ندارد اما ظواهر امر نشان می‌دهد دولت نیز به شکل قوی در حال برنامه‌ریزی برای شرکت در انتخابات است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدا به نظر می‌رسید که اصلاح طلبان تنها بر انتخابات شوراها تمرکز کرده‌اند اما رخدادهایی سبب شد که اکنون به شرکت در انتخابات بسیار امیدوار شوند و این موضوع تا حدودی ناشی از استشمام چند دستگی میان اصول‌گرایان است.

وی با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت: این گروه در سه طیف جبهه مردمی اصلاحات، کارگزاران و طرفداران آقای خاتمی فعالیت دارند.

فولادگر تاکید کرد: در جبهه مردمی اصلاحات افرادی مانند کواکبیان جای دارند که این گروه شورای هماهنگی اصلاحات را بر عهده دارند تا بر روی یک فرد به توافق برسند.

وی اضافه کرد: کارگزاران طیفی هستند که با آقای نوری همراه بودند و به احتمال قوی روی کاندیداتوری جهانگیری و نجفی کار می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: طرفداران و اطرافیان خاتمی قصد احیای شخصیت خاتمی را دارند و امیدوارند که یا وی برای کاندیداتوری تأیید صلاحیت شود و یا اینکه نقش محوری در انتخابات ایفا کند.

وی اضافه کرد: نقش محوری خاتمی در انتخابات این است که اگر خاتمی رد صلاحیت شود این گروه امیدوارند مظلوم‌نمایی کرده و فرد دیگری را به جای وی معرفی کنند و بسیار نیز به رأی آوردن وی امیدوارند که در این لیست می‌توان از افرادی مانند تابش، موسوی لاری و مجید انصاری نام برد.

فولادگر گفت: احتمال ضعیفی وجود دارد آقای هاشمی نیز همانند سال 84 در اواخر مهلت انتخاباتی جلو بیاید اما این احتمال ضعیف است و بیشتر به نظر می‌رسد وزرایی مانند سعیدی کیا و فلاحیان که چهره‌های معتدل‌تری دارند و می‌خواهند مستقل‌تر باشند از این گروه معرفی شوند.

وی افزود: طیف دولت در درجه نخست با محوریت مشایی جلو می‌آیند تا اگر تأیید نشد مانند گروه قبل از مظلومیت وی امکانات پول و قدرت دولت استفاده کرده کاندیدایی که یکی از وزرای هماهنگ با احمدی‌نژاد و در سایه است را معرفی کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این گروه افرادی مانند حاجی‌بابایی و نیکزاد جای دارند، در این میان به نظر می‌رسد نیکزاد با راه‌اندازی سایت نیک‌نیوز می‌خواهد اعلام حضور کند اما در معذوریت با احمدی‌نژاد و مشایی مانده است.

وی تاکید کرد: صالحی وزیر امور خارجه و الهام دیگر کاندیداهایی هستند که برای کاندیداتوری در انتخابات مطرح هستند.

فولادگر گفت: این احتمال وجود دارد که فتنه جدیدی پیش از انتخابات 92 شکل بگیرد بدین شکل که برخی گروه‌های سیاسی مانند اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی از رد صلاحیت کاندیدای خود برای ایجاد فتنه کمک بگیرند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول