اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس:

شعار حماسه سیاسی و اقتصادی با وحدت مسئولان و مردم محقق می‌شود

فرماندار شهرستان قدس گفت: شعار حماسه سیاسی و اقتصادی با وحدت و تعامل مسئولان و مردم محقق می‌شود.

شعار حماسه سیاسی و اقتصادی با وحدت مسئولان و مردم محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، حسن موسوی بعدازظهر امروز در اولین نشست شورای اداری این شهرستان در سال‌جاری اظهار داشت: نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و مدبرانه نامگذاری شده است لذا لازم است تا با به کارگیری توان و قوا این مهم را به تحقق برسانیم.

وی ادامه داد: تعامل و همدلی مردم و به ویژه مسئولان در عرصه‌های مختلف می‌تواند ما را در رساندن به اهداف مورد نظر یاری دهد و شعار امسال را نیز جامه عمل بپوشاند.

فرماندار شهرستان قدس با بیان اینکه دشمنان با راه‌اندازی تحریم در نظر داشتند تا اقتصاد و عرصه‌های مختلف کشور را فلج کنند افزود: خوشبختانه این بار نیز دشمنان موفق نشدند تا به اهداف شوم خود نزدیک شوند چراکه این تحریم‌ها نه تنها ما را ضعیف نکرد بلکه کشور را به رشد همه‌جانبه رسانید و موفق شدیم در سایه دانسته‌ها و علوم خود به فناوری‌های جدید دست پیدا کنیم.

موسوی تأکید کرد: مسئولان وظیفه دارند تا با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و شناسایی ظرفیت‌های موجود، بسترهای تحقق شعار امسال را فراهم آورند.

*حضور پرشور در انتخابات آینده

وی در ادامه سخنان خود به در پش بودن دو انتخابات مهم در کشور اشاره کرد و گفت: مردم با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری آتی، به دشمنان و جامعه جهانی نشان خواهند داد که تحریم‌ها، تهدیدها و زورگویی‌های استکبار جهانی بر ولایتمداری و اعتقادات آنان تأثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول