اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 15 روز

جست‌وجو برای پیدا شدن جسد کودک نکایی ادامه دارد

رئیس هلال احمر نکا گفت: تلاش جمعیت هلال احمر شهرستان نکا برای پیدا شدن جسد کودک غرق شده نکایی در رودخانه نکارود با وجود گذشت 15 روز ادامه دارد.

جست‌وجو برای پیدا شدن جسد کودک نکایی ادامه دارد

حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا درباره آخرین اقدامات هلال احمر برای یافتن جسد کودک نکایی که نوروز در رودخانه نکارود غرق شده بود، اظهار داشت: ما نیز همچون خانواده این کودک نگران فرزندشان هستیم و با تمام نیرو و توان در این رابطه وارد شده‌ایم.

وی افزود: گروه‌های مختلف امداد و نجات نکا و مازندران و همچنین گروه غواصان برای یافتن این کودک بسیج شدند اما انگار آب قصد پس دادن جنازه را ندارد.

حیدری با بیان اینکه تاکنون روستای حاجی‌محله نکا به بالا یعنی به سمت رودخانه را بارها جست‌وجو کرده‌ایم، ادامه داد: از روز شنبه 17 فروردین از بزمین‌آباد نکا به سمت دریا در حال جست‌وجوی جسد هستیم و تمام گودال‌ها و چاه‌های منطقه را کنترل می‌کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه گروه امداد و نجات به صورت چشمی منطقه را کنترل و جست‌وجو می‌کنند، بیان داشت: مسافت رودخانه 40 کیلومتر است و به صورت چشمی تمام این مناطق را گشته‌ایم و در زمان ضروری و نیاز هم از غواصان استفاده کرده‌ایم اما تاکنون هیچ نشانی از کودک پیدا نکرده‌ایم.

وی گفت: وظیفه ما جست‌وجو در این آبها و پیدا کردن جسد است و  باز هم تلاش می‌کنیم تا جسد این کودک را پیدا کنیم و وقتی جسد را پیدا کردیم، آرامش واقعی نصیب حالمان می‌شود.

حیدری ادامه داد: بر اساس شنیده‌ها معمولا جسد بعد از 11 تا 15 روز توسط آب، پس زده می‌شود که ما هم امیدواریم در همین روزها با تجسس و جست‌وجوی بیشتر جسد این کودک پیدا شده و خانواده نگران وی از نگرانی نجات یابند.

وی گفت: غلامعلی فخاری معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران نیز روز شنبه جاری در حاشیه جست‌وجوی امدادگران در رودخانه نکا رود بر تلاش همه جانبه تا زمان پیدا کردن این کودک تاکید کرد.

به گزارش فارس، جسد کودک نکایی در رودخانه نکارود که از 10 روز پیش در حاشیه رودخانه نکا غرق شد با توجه به پیگیری‌های انجام شده، هنوز توسط رودخانه پس داده نشده است.

پدر و مادر این کودک نکایی همگام با نیروهای امدادی و غواصی برای جستجوی فرزند خردسالشان تلاش می‌کنند تا اثری از فرزند دلبندشان بدست آورند.

امیرمسیح اسماعیل‌پور و یاسین باقری دو کودک هفت و 9 ساله‌ نکایی که شنبه شب سوم فروردین‌ 92 در حین بازی در حاشیه پارک شهید بهشتی نکا برای یافتن دمپایی خود درون رودخانه رها و غرق شدند که بعد از دقایقی یاسین باقری نجات یافت و تاکنون درباره جسد امیرمسیح اسماعیل‌پور خبری در دست نیست.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول