اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اسدآباد:

رسالت دانشگاهیان در تحقق شعار سال سنگین‌تر از دیگر اقشار است

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اسدآباد گفت: امروزه دانشگاهیان در تحقق شعار حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی رسالتی سنگین بر عهده دارند.

رسالت دانشگاهیان در تحقق شعار سال سنگین‌تر از دیگر اقشار است

فرزاد راه‌پیمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: اگر نگاهی گذرا به شعار سال‌های ما قبل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که شعارهای اقتصادی در این سال‌ها نمود بیشتری داشته و این مهم اهمیت خود را در سطح کشور ما می‌رساند.

وی دغدغه رهبر انقلاب را در این نامگذاری‌ها توجه به اقتصاد، رفع مشکلات اقتصادی و پیشرفت روز افزون جامعه خواند و افزود: اگر در طول این سال‌ها مسائل و مشکلات اقتصادی برطرف می‌شد رهبر انقلاب دیگر دغدغه از این لحاظ نداشتند و شعار امسال را طوری دیگر بیان می‌کردند و این مهم می‌طلبد که جامعه اسلامی دست به دست یکدیگر داده و موجب تحقق این شعارها شوند.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور مرکز اسدآباد با اشاره به شعار حماسه سیاسی، در پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و همچنین نگاهی به نحوه برگزاری انتخابات در سطح کشور در طول 34 سال، تصریح کرد: برخلاف آنچه دشمنان می‌پندارند که در این کشور انتخابات آزاد برگزار نشده باید گفت چه طور می‌شود انتخاباتی که برگزارکننده آن مردم هستند و ناظران، بازرسان و عوامل اجرایی منتخبان آنان هستند انتخابات ناسالم و غیر آزادانه باشد.

راه‌پیمایی در ادامه با اشاره به مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی انتخابات گذشته ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: امسال هم مردم با حضوری پرشور و گسترده در پای صندوق‌ها حاضر و حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این مردم همان مردمانی هستند که در 12 فروردین 57 با اولین رای خود به جمهوری اسلامی موجب تداوم و پایداری آن شدند و هر جا که آنان در صحنه حاضر و خودی نشان دادند، حماسه آفریدند.

این استاد دانشگاه همچنین با بیان اینکه دانشگاهیان در عرصه اطلاع‌رسانی و تشویق مردم برای حضور و مشارکت حداکثری رسالتی سنگین برعهده دارند، اذعان داشت: دانشگاهیان باید با روشنگری، راه و مسیر صحیح را به مردم نشان و آنان برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

راه‌پیمایی در ادامه با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها و تأثیرگزاری این نشست‌ها در جامعه، افزود: مسلماً ما در دانشگاه کرسی‌هایی با موضوع حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و همچنین نشست‌های هم‌اندیشی با بسیج اساتید خواهیم داشت.

وی افزود: باید در دانشگاه‌های بزرگ نیز کار گروه‌های ایجاد و راهکارها و برنامه‌هایی برای تحقق شعار امسال ارائه شود.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول