اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان:

تلاش مضاعف مدیران بستر خلق حماسه سیاسی است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نشاط و تلاش مضاعف مدیران در خدمت‌رسانی را بستر خلق حماسه سیاسی توسط ملت عنوان کرد.

تلاش مضاعف مدیران بستر خلق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت الله علی معلمی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری امسال قائمشهر، حماسه سیاسی را پدیده‌ای همچون دیگر پدیده‌های اجتماعی و طبیعی دانست که برای خلق شدن نیازمند بستر و زمینه است.

وی افزود: نباید تنها از ملت توقع خلق حماسه سیاسی داشته باشیم این توقع به تنهایی پاسخ نخواهد داد بلکه مسئولان باید زمینه خلق حماسه حضور مردم در انتخابات را با خدمت پرتلاش، حسن عمل، نشاط و تلاش مضاعف در عرصه خدمت به مردم فراهم کنند.

معلمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازداشت چهار عضو شورای شهر قائمشهر که موجب آسیب افکار عمومی شد، تاکید کرد: مقررات قانونی باید در مورد همه اجرا شود اگر تخلفی انجام شد برخوردهای قانونی صورت گیرد تا اعتماد عمومی ایجاد شود.

این عضو خبرگان رهبری با تاکید بر همت گماری برای اصلاح امور و دوری از یاس مسئولان اذعان داشت: دشمن سعی دارد تا ملت را نسبت به نظام و دولت منزوی و دلسرد کند همه بدانند انتخابات مظهر آبروی نظام است و در هیچ جای دنیا تا این اندازه دموکراسی وجود ندارد پس مسئولان با روحیه عالی و پای کار بودن زمینه مناسب برای حماسه سیاسی و کور کردن چشم دشمن را فراهم سازند.

وی افزود: در انتخابات مردم حرف آخر را می‌زنند اما باید مقررات قانونی انجام شود و تا زمان اخذ رای همه موازین قانونی طی شود تا مردم برای حرف آخر به پای صندوق‌های رای بیایند.

انتهای پیام/86008/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول