اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 7 تبریز هشدار داد

برخی از زمین‌خواران در محدوده منطقه 7 تبریز اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند

شهردار تبریز با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از زمین‌خواران در محدوده منطقه هفت اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند، گفت: هیچ شخص یا مجموعه‌ای بدون طی مراحل قانونی و رعایت ضوابط شهرسازی و شهرداری حق تصاحب داخل شهر را ندارد.

برخی از زمین‌خواران در محدوده منطقه 7 تبریز اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه هفت، اظهار کرد: روند برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز شهری و نظارت بر مراحل ساخت و سازهای شهری امسال با شدت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی افزود: شهرداری تبریز به عنوان متولی اصلی شهر و حریم آن به طور قاطع در مقابل هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز شهری خواهد ایستاد و در این راه در مقابل هیچ شخصی مسامحه و اغماض نخواهد کرد.

نوین همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از زمین‌خواران و سودجویان در محدوده منطقه هفت اقدام به ساخت و ساز غیرمجار می‌کنند، گفت: هیچ شخص یا مجموعه‌ای بدون طی مراحل قانونی و رعایت ضوابط شهرسازی و شهرداری حق تصاحب، خرید، فروش و ساخت و ساز در حریم و داخل شهر را ندارد و شهرداری در صورت مواجهه با آن با قاطعیت و استفاده از اختیارات و ابزارهای قانونی خود برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: همه مسئولان و نهادهای ذیربط وظیفه دارند تا شهرداری تبریز را در برخورد جدی با این قبیل اقدامات خارج از قانون یاری رسانند.

نوین با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های شهری گفت: شهرداری تبریز در چند سال اخیر با جذب و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی و فرهنگی پیشرو دیگر شهرها در بهره‌برداری از این پروژه‌های سرمایه‌گذاری است.

وی همچنین تنها راه شتاب بخش روند توسعه زیربنایی تبریز را تداوم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های شهری دانست و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری کامل از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز شاهد شهری آباد و توسعه یافته‌تر خواهیم بود. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول