اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اجرای تقاطع غیرهمسطح از فردا صورت می‌گیرد

تغییرات ترافیکی در میدان شهید گمنام مشهد

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد از اعمال برخی تغییرات ترافیکی به منظور اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید گمنام خبر داد.

تغییرات ترافیکی در میدان شهید گمنام مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد، محمود ریحانی اظهارداشت: این تغییرات به منظور اجرای عرشه شرقی تقاطع و ادامه عملیات رمپ غربی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این تغییرات ترافیکی از فردا اعمال می‌شود، تاکید کرد: این کار زحمت زیادی برای مردم ایجاد نمی‌کند و با یک تغییر مسیر و انحراف کوچک می‌توانند به حرکت خود ادامه دهند.

وی در بیان این تغییرات گفت: رانندگانی که بخواهند از میدان شهید گمنام به سمت طبرسی شمالی حرکت کنند، حدود 40 متر حرکت کرده و سپس از طریق یک بریدگی دوباره به مسیر خود بازمی‌گردند.

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد با اشاره به مسیر غرب ادامه داد: همچنین خودروهایی که بخواهند از چهارراه مقدم طبرسی به سمت شهید کامیاب بروند، نمی‌توانند از مسیر سابق استفاده کنند و برای آن‌ها یک مسیر انحرافی پیش‌بینی شده است.

ریحانی با تاکید بر اینکه این تغییرات خیلی برای مردم مشکل‌ساز نیست، افزود: همکاری شهروندان ما را در اجرای پروژه‌های عمرانی کمک می‌کند و امیدوارم با بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید گمنام بتوانیم پاسخ مناسبی به صبر و همراهی آن‌ها بدهیم.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول