اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی پرگل برابر ارزش ورامین

صبای قم راهی مرحله دوم فوتبال قهرمانی جوانان کشور شد

تیم فوتبال جوانان صبای قم با کسب برتری در دیدار برگشت مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور راهی مرحله بعد این رقابت‌ها شد.

صبای قم راهی مرحله دوم فوتبال قهرمانی جوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور یکشنبه شب با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان و از جمله یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز در شهر مقدس قم پیگیری شد و طی آن تیم فوتبال جوانان صبای قم جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.

بازگشت جوانان صبا به مسابقات کشوری بعد از یک سال محرومیت

فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار صبای قم بعد از اینکه یک سال محرومیت به دلیل استفاده از بازیکن صغر سنی در مسابقات فوتبال جوانان کشور در سال 91 را پشت سر گذاشتند، با قهرمانی در رقابت‌های استانی امسال نماینده قم در فوتبال جوانان کشور هستند.

جوانان صبای قم به عنوان قهرمان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم در رقابت‌های امسال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور که البته با سبک و سیاق متفاوت‌تری نسبت به دوره‌های قبل برگزار می‌شود، گام نخست را محکم برداشت.

تلاش صبا برای جبران شکست در بازی دور رفت

البته فوتبالیست‌های خوش‌آتیه صبای قم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت توانستند رقیب سرسخت خود یعنی تیم فوتبال جوانان ارزش ورامین را از پیش رو برداشته و بدین ترتیب جواز حضور در جمع تیم‌های برتر مرحله دوم فوتبال جوانان کشور را کسب کنند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیدار رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ قهرمانی فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور میهمان تیم فوتبال جوانان ارزش ورامین بود که با وجود ارائه یک بازی بسیار خوب برابر میزبان خود با یک گل شکست خورد.

این شکست از یک سوی ترس و اضطراب ناشی از حذف از مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان کشور را در صبایی‌ها ایجاد کرد و از سوی دیگر به جوانان آینده‌دار صبای قم امید و انگیزه بیشتری بخشید تا خود را برای دیدار برگشت و تلافی این باخت آماده کنند.

برتری پر گل صبا و صعود به مرحله بعدی فوتبال جوانان کشور

بازی برگشت دو تیم فوتبال جوانان صبای قم و ارزش ورامین از رقابت‌های جوانان کشور یکشنبه شب در حضور تماشاگران و فوتبال دوستان قمی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که در پایان صبایی‌ها با چهار گل میهمان خود را در هم کوبیدند.

پیروزی پر گل چهار بر صفر در بازی برگشت صبای قم و ارزش ورامین در حالی برای نماینده شایسته فوتبال قم رقم خورد که صبا در مجموع دیدارهای رفت و برگشت با پیروزی چهار بر یک جواز صعود به مرحله دوم فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول