اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار وحدتیه خبر داد

افزایش سرانه تفریحی وحدتیه

شهردار وحدتیه از افزایش سرانه تفریحی وحدتیه خبر داد.

افزایش سرانه تفریحی وحدتیه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالحمید صفایی در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: وحدتیه موقعیت ممتازی از نظر جغرافیایی دارد و گردشگران زیادی در تمام ایام سال به‌ویژه نوروز از این منطقه بازدید می‌کنند.

شهردار وحدتیه خاطر نشان کرد: شهر وحدتیه یکی از محورهای مواصلاتی مهم استان فارس و شهرستان‌های شمالی استان بوشهر است و در سال‌های اخیر استفاده از این محور مواصلاتی رونقی مضاعف داشته و سهم بالایی از ارتباط شهرستان‌های شمالی و استان فارس از طریق این مسیر انجام می‌شود.

صفایی به فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در وحدتیه اشاره کرد و بیان داشت: جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی سطح شهر از اقدامات مهمی است که در این شهر شاهد بوده‌ایم و این طرح در آراستگی و زیبایی شهری تاثیر زیادی داشته است.

وی اضافه کرد: زیباسازی شهری یکی از خواسته‌های اساسی مردم وحدتیه از شهرداری است و برای تحقق این هدف با برنامه‌ریزی دقیق و در ایام مختلف سال برنامه‌های متعددی به‌منظور زیبایی و آراستگی شهر اجرا می‌شود که رضایت مردمی را به‌دنبال داشته است.

این مسئول گفت: رنگ‌آمیزی 10 هزار متر از بلوارها و سنگ‌ جدول‌های سطح شهر از برنامه‌های زیباسازی است که به‌منظور آراستگی شهر و میزبانی از میهمانان و گردشگران نوروزی منطقه در قالب برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر شاهد آن بوده‌ایم.

شهردار وحدتیه از افزایش سرانه تفریحی وحدتیه خبر داد و عنوان کرد: ایجاد شهربازی و تجهیز پارک‌های گردشگری وحدتیه از اقداماتی است که با پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی وحدتیه صورت پذیرفته و در بالا رفتن سرانه تفریحی شهروندان و افزایش تجهیزات گردشگری این شهر مؤثر بوده است.

صفایی متذکر شد: در مجاورت شهر وحدتیه یک ایستگاه بین‌راهی ایجاد شده که موقعیت مناسبی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی منطقه وحدتیه ایجاد کرد و افزایش رفاه گردشگران نقش مؤثری دارد، به‌ همین دلیل تقویت این ایستگاه بین راهی ضروری است.

وی عنوان کرد: این مجموعه رفاهی در حال حاضر تحویل هیچ متولی خاصی نیست و این امر سبب رکود و خاموشی این مجتمع رفاهی شده، لذا از فرماندار شهرستان خواستاریم دستور تحویل این مجتمع رفاهی به شهرداری یا هر نهاد دیگری را صادر کنند.

این مسئول اذعان داشت: در سال جاری شهرداری توجه خاصی به این مجتمع داشته و با هزینه 15 میلیون ریالی شاهد تعمیرات جزئی و ترمیم اشکالات سیستم آب‌رسانی این مجتمع بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول