اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شهر ساری:

مردم بهترین داور برای عملکرد مدیران هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر ساری گفت: مردم بهترین داور برای عملکرد مدیران هستند.

مردم بهترین داور برای عملکرد مدیران هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، سید مهدی احمدی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر ساری اظهار داشت: سال جدید بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان «سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» باید سال رو به پیشرفتی برای ایران اسلامی باشد.

وی افزود: امید می‌رود ملت ایران به‌ویژه مردم مازندران با کار و تلاش و حضور در صحنه‌های سیاسی، آرمان‌های امام و شهدا منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل پوشانده و حماسه‌ای دیگر در صحنه‌های مختلف خلق کنند.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به این‌که مردم بهترین قضاوت‌کنندگان عملکرد مدیران هستند، گفت: مردم خدمتگزاران واقعی را خوب می‌شناسند به آن‌ها احترام می‌گذارند و مطمئناً در جای خود پاسخ محبت‌های مدیران را خواهند داد البته در جلد سوم تاریخ محلات نیز نام عبوری به عنوان محبوب‌ترین شهردار ثبت شد.

احمدی یادآور شد: پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان، تسویه حساب با بسیاری از پیمانکاران در پایان سال، نصب الامان‌های زیبا در شهر، خط‌کشی معابر و پرداختن به زیباسازی شهر، تکمیل پارک مرحوم دامادی و نظافت و رفت و روب، حل مشکل زباله شهر به طوری که امسال کوچک‌ترین مشکلی در این مسئله متوجه شهر و شهروندان نشد، برچیدن بساط چادرخوابی در شهر، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و برگزاری جشن‌های مختلف تنها بخشی از فعالیت‌های گسترده مسئولان بود.

عضو شورای شهر ساری یادآور شد: برگزاری مراسم تجلیل از رانندگان تاکسی و خانواده‌های آنان، تجلیل از رفته‌گران شهر و خانواده‌های آن‌ها، تجلیل از کارکنان و افزایش بودجه شورا موجب آن شده تا امروزه نگاه مردم به شهر و شهرداری تغییر کند.

وی با تأکید بر این‌که سند راهبردی فرهنگی شهرداری هر چه سریع‌تر برای بررسی به شورا ارسال شود تا در کمیسیون فرهنگی شورا مورد مطالعه قرار گیرد، گفت: تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی، برخورداری آن‌ها از امکانات و پاداش‌ها همواره مورد دغدغه ما است تا نسبت به تبدیل وضعیت آنان اقدام جدی صورت گیرد و پاداش آخر سال آنان نیز هر چه زودتر به این افراد پرداخت شود.

احمدی با تأکید بر این‌که برخی از شهروندان نسبت به برخورد بعضی از پارکبانان اعتراض‌هایی داشتند، ادامه داد: این اعتراض‌ها نیاز به بررسی، پیگیری و گزارش دارد.

وی با اعلام این‌که پارکبانان می‌توانند با برخورد خوب خود با رعایت مفاد مصوبات شورا درباره نرخ موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورند، اظهار داشت: در سال 92 در صورت جذب نیرو به صورت‌های مختلف حتی شرکتی، فرزندان کارکنان شهرداری در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام/2296/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول