اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

خلق حماسه اقتصادی نیاز به باور مدیران دارد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: خلق حماسه اقتصادی در سال جاری نیاز به باور دلسوزانه مدیران دارد تا بخش خصوصی را همراهی کنند.

خلق حماسه اقتصادی نیاز به باور مدیران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن صبح امروز در نشست هیئت نمایندگان اتاق اردبیل با بیان اینکه نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی یک امر راهبردی برای توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: تحقق اهداف شعار امسال مستلزم ارتباط و تعامل بخش دولتی و خصوصی است چرا که ما تا زمانی که باور و اعتقاد بخش دولتی را به حضور فعالانه بخش خصوصی شاهد نباشیم امکان توسعه فراهم نیست.

وی گفت: تا زمانی که بین این دو بخش، اراده واحد شکل نگرفته باشد توسعه و پویایی اقتصادی کشور سرابی بیش نبوده و اندیشه راهگشا را در این زمینه نظاره‌گر نخواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل افزود: نباید بنا به تاکید مقام معظم رهبری تولید ملی را به باد فراموشی بسپاریم و یا بخواهیم در این زمینه قصور و کوتاهی کنیم چرا که در سال حماسه سیاسی و اقتصادی اگر نتوانیم افق روشن برای واحدهای تولیدی و اقتصادی کشور ترسیم کنیم همچنان رکود اقتصاد و کند شدن چرخ‌های واحدهای تولیدی را نظاره‌گر خواهیم بود.

پیرموذن با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان به دلیل کمبود نقدینگی و عدم حمایت واقعی با چالش‌های جدی مواجه هستند، تصریح کرد: افزایش رشد اقتصادی و بهره‌وری در واحدهای تولیدی بهترین راه در رسیدن به اشتغال و توسعه پایدار است که این خود نیازمند مشارکت همه‌جانبه می‌باشد.

این مسئول از تلاشگران عرصه تولید به عنوان سربازان خط مقدم خلق حماسه اقتصادی یاد کرد و ادامه داد: در تقویت واحدهای تولیدی و حتی تثبیت وضعیت موجود آنها، باید جهادگونه تلاش کرد تا موانع برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه اتاق اردبیل برای صیانت از بخش خصوصی فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده و امسال نیز ادامه همین روند را رصد می‌کند، ابراز داشت‌: قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار می‌تواند بستر لازم را برای بهبود فضای کسب و کار مهیا کند و به نشاط و پویایی این حوزه کمک واقعی داشته باشد.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول