اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هفتکل:

کارکنان شهرداری هفتکل 5 ماه حقوق نگرفتند

شهردار هفتکل گفت: پرسنل شهرداری این شهرستان حدود 5 ماه است که حقوقی دریافت نکردند.

کارکنان شهرداری هفتکل 5 ماه حقوق نگرفتند

محمدحسین ممبینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با طرح این سوال که گناه پرسنل شهرداری چیست افزود: پرسنل ما با وجود مشکلات زیاد باز هم کارهای خود را در حد توان انجام می‌دهند.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت‌های پاکبان‌ها و پرسنل خدمات شهری در نقاط مختلف شهر گفت: تصور کنید اگر پرسنل شهرداری یک روز زباله‌ها را از سطح شهر و معابر جمع آوری نکنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ قطعا شهر از حالت طبیعی خارج می‌شود و تبدیل به یک زباله‌دان خواهد شد.

*نماینده اعتبار جذب کند

عضو شورای اداری هفتکل در ادامه به کسری بودجه در شهرداری اشاره و خاطرنشان‌ کرد: وقتی نماینده‌های شهرهای دیگر می‌توانند برای شهرداری‌های حوزه‌های انتخابیه خود اعتبار جذب کنند ما نیز از نماینده شهر خود چنین انتظاری را داریم.

ممبینی با اشاره به فعالیت‌های شبانه روزی پرسنل شهرداری در ایام نوروز تصریح کرد: در روزهای آغازین سال، پرسنل ما جهت آماده‌سازی فضای شهر، معابر، پارک‌ها و میادین برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تلاش زیادی کرده‌اند که از همه آن‌ها سپاسگزارم.

انتهای پیام/72010/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول