اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

10 هزار واحد مسکن مهر در ساوجبلاغ واگذار می‌شود

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: در سال جاری 10 هزار واحد مسکن مهر در ساوجبلاغ به متقاضیان واگذار می‌شود.

10 هزار واحد مسکن مهر در ساوجبلاغ واگذار می‌شود

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: اجرای طرح مسکن مهر یکی بزرگ‌ترین طرح‌هایی بود که توسط دولت نهم و دهم به مرحله اجرا درآمد و توانست بسیاری از مشکلات مردم را در بخش مسکن مرتفع نماید.

وی ادامه داد: از 10 هزار واحد مسکن مهر 1200 واحد آن در شهرک ابریشم بوده که این تعداد واحد تا پایان فروردین ماه سال جاری به متقاضیان واگذار خواهد شد.

این مسئول با تأکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی در این شهرستان از مسئولان خواست تا اتمام این پروژه‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

* بهره‌برداری از چهار سالن ورزشی نیمه کاره در سال جاری

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود از بهره‌برداری چهار سالن ورزشی نیمه تمام در سال جاری خبر داد و افزود: با تلاش مسئولان در حوزه ورزش امسال این چهار طرح ورزشی به اتمام خواهد رسید.

حدادی گفت: سال گذشته 280 طرح عمرانی با اعتبار 534 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید و مردم از خدمات آن بهره‌مند شدند.

وی نامنویسی بیش از 11 هزار نفر در سامانه اشتغال رصد و بهره‌مندی این افراد از تسهیلات اشتغالزایی طی سال گذشته را دیگر عملکرد مهم در زمینه ایجاد اشتغال در این شهرستان  عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول