اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری مازندران:

ستاد سفر مازندران بالاتر از سایر استان‌ها قرار گرفت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: مازندران در امور مربوط به سفر یک سر و گردن بالاتر از همه استان‌ها بود.

ستاد سفر مازندران بالاتر از سایر استان‌ها قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیف‌الله فرزانه ظهر امروز در نشست تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری‌های مستقر در ستاد تسهیلات سفر مازندران، اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر مازندران هم به لحاظ پوشش خبری و هم از منظر ارائه خدمات، بهتر از سایر استان‌ها ظاهر شد.

وی با بیان اینکه مازندران در امور مربوط به سفر یک سر و گردن بالاتر از همه استان‌ها بود، تصریح کرد: رئیس ستاد گردشگری کشور این وعده را داده تا در نخستین کارگروه گردشگری مازندران حضور یافته و به صورت ویژه از اعضای ستاد سفر مازندران تجلیل کند.

فرزانه با اشاره به اینکه با زیرساخت‌های منطقه‌ای، نیازهای ملی را پاسخگو هستیم، ادامه داد: در این ایام درآمد خوبی هم برای مازندران کسب شد اما فشار مضاعفی از لحاظ ترافیک، زباله و گرانی به مردم استان وارد آمد.

این مسئول با بیان اینکه باید از فرصت گردشگری استفاده کرده و به سمت اشتغال پایدار برویم، گفت: باید کاری کنیم تا در مازندران بی‌کار نداشته باشیم.

وی با اشاره به رونق صنعت گردشگری، اظهار داشت: ورود یک گردشگر خارجی به کشور، با درآمد ده‌ها بشکه نفت برابری می‌کند ضمن اینکه گردشگر آلودگی نداشته ولی نفت آلودگی هم به همراه دارد.

به گزارش فارس، بیش از 20 خبرنگار خبرگزاری و پایگاه‌های خبری مستقر در ستاد تسهیلات سفر مازندران در این مراسم مورد قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/86007/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول