اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

وجود 120 خانه بهداشت در جیرفت

فرماندار جیرفت گفت: در جنوب کرمان خدمات زیربنایی خوبی به ویژه در دولت نهم و دهم انجام شده و وجود 120 خانه بهداشت در جیرفت با بهترین امکانات از جمله این خدمات است.

وجود 120 خانه بهداشت در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در آیین تجلیل از پرستاران نمونه جنوب کرمان در جیرفت اظهار داشت: قبل از انقلاب اکثر پزشکان در کشور ما خارجی بودند و به ندرت پزشک بومی دیده می‌شد.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی ایران با وجود همه چالش‌هایی که برای کشور ما ایجاد شد، امروز در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه بهداشت در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و تحولات چشمگیر که در صنایع دارویی به وجود آمده، همه به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

غنچه‌پور تصریح کرد: در جنوب کرمان خدمات زیربنایی خوبی به ویژه در دولت نهم و دهم انجام شده و وجود 120 خانه بهداشت در جیرفت با بهترین امکانات از جمله این خدمات است، اقدامات دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت در بحث تسهیلات نوروزی و خدمات 115 در جنوب کرمان در این ایام قابل تقدیر بود.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی در منطقه در زمینه بهداشت انجام شده و خلأهایی هم وجود دارد که باید پر شود و امیدواریم هر ساله سلامت جامعه به وضعیت بهتری برسد.

انتهای پیام/80002/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول