اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای تمام بانوان ادیان مختلف است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: بدون شک حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای تمام بانوان ادیان مختلف است.

حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای تمام بانوان ادیان مختلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست مسئولان ضمن تبریک سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت.

وی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و نام اهل بیت(ع) تضمین کننده دنیا و آخرت ماست و با توجه به اینکه در ایام فاطمیه هستیم در برپایی عزای آن حضرت تلاش کنیم.

اهرمی اضافه کرد: بزرگداشت ایام فاطمیه بزرگداشت دستاوردها و تلاش‌های پیامبر مکرم اسلام (ص)، حضرت علی (ع) و ائمه اطهار(ع) است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت بلکه باید مجالس عزاداری حضرت فاطمه(س) را همچون دهه محرم پر رونق کنیم.

وی گفت: گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی در دفتر امام جمعه کنگان در راستای بزرگداشت ایام فاطمیه دوم و هماهنگی برنامه‌های مربوطه برگزار شد که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت برنامه‌ها دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: رایزنی پیرامون برگزاری پیاده‌روی در روز شهادت حضرت فاطمه (س) از مهم‌ترین مباحث این گردهمایی بود.

اهرمی با بیان اینکه خانه حضرت زهرا (س) خانه امید نبی مکرم اسلام (ص) بود اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) در پیشگاه خدا آن چنان معزز بود که بارها مورد عنایت خاص آسمانى قرار گرفته و موائد گوناگون از سوى پروردگار عالم نازل می‌شد.

روحانی مستقر روستای شیرینوی کنگان نیز از برگزاری مراسم ایام فاطمیه دوم در این روستا خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس نیکمنش اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) علاوه بر اینکه مادر تمامی سادات است مادر ما که غیر سادات هستیم نیز هست چرا که ایشان تمام وجودش را فدای اسلام کرد و امروز امنیت و اعتباری که داریم از وجود مطهر آن بانوی بزرگ سرچشمه گرفته است.

وی افزود: به مناسبت برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام فاطمیه به مدت ده شب از 20 فروردین جلسه سخنرانی و عزاداری با حضور روحانیون کنگانی و مداحان اعزامی از قم و مداحان بومی در مسجد امام علی(ع) شیرینو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول