اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 25 فروردین ماه

بانوان بلند قامت والیبال قم به تیم ملی معرفی می‌شوند

بانوان بلند قامت والیبال استان قم به منظور حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان به کادر فنی تیم ملی معرفی می‌شوند.

بانوان بلند قامت والیبال قم به تیم ملی معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هر آنچه که والیبال قم در سال‌های رشد، پیشرفتی داشته است علاوه بر بخش آقایان که چشمگیرتر به نظر می‌رسد، در بخش بانوان نیز قابل توجه بوده و والیبال قم توانسته است استعدادهای خوبی در بخش بانوان این رشته معرفی کند.

سابقه حضور دو بانوی والیبالیست قمی در تیم ملی ایران

حضور تیم والیبال بانوان قم در مسابقات رده‌های سنی مختلف والیبال کشور سبب شده است تا هم بانوان والیبالیست قمی در مصاف با تیم‌های دیگر استان‌ها تجربه خوبی کسب کنند و هم اینکه توانایی و استعداد خود را برای حضور در تیم‌های ملی نشان دهند.

در سال قبل دو تن از بانوان والیبالیست قمی با دعوت از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در اردوی تیم ملی حضور یافتند و اتفاقا تا آخرین مراحل برنامه‌ها و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی در راه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا هم حضور داشتند.

با این موجودیت بانوان قمی نشان دادند که در والیبال توانایی بسیار خوبی داشته و می‌توانند در صورت توجه بیش از پیش از سوی مسئولان و همچنین تخصیص اعتبارات و امکانات مناسب هم قم را در عرصه رقابت‌های کشوری صاحب عنوان کنند و هم اینکه در تیم‌های ملی بدرخشند.

آغاز تمرینات تیم ملی والیبال بانوان از 25 فروردین

در حالی که قرار بود پیش از این نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان از روز چهارشنبه 21 فروردین ماه آغاز شود، اما زمان آغاز این اردو چند روز به تعویق افتاد و بر اساس برنامه جدید آغاز اردوی تیم ملی والیبال بانوان از 25 فروردین ماه خواهد بود.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان نخستین اردوی ملی‌پوشان با حضور 26 والیبالیست از استان‌های مختلف از بیست و پنجم فروردین در اهواز آغاز می‌شود در حالی که در این اردو نفرات جدیدی حضور دارند و اردوی تیم ملی به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و هدف آن کشف استعدادهای والیبال است.

به همین منظور بهترین بازیکنان در مسابقات قهرمانی کشور و امید به این اردو دعوت شده‌اند و با فراخوان فدراسیون قرار شد استان‌های مختلف کشور از جمله قم، بازیکنانی با میانگین قدی 175 و 180 سانتی‌متر را به تیم ملی معرفی کنند در حالی که اردوهای اصلی تیم ملی از نیمه دوم اردیبهشت و پس از بازگشت تیم والیبال بانوان صنایع گیتی‌پسند از مسابقات بانوان والیبال جام باشگاه‌های آسیا برپا خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول