اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته بحران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد

تشکیل کمیته بحران در اداره کل بنادر بوشهر

دبیر کمیته بحران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تشکیل کمیته بحران در اداره کل بنادر بوشهر و ارسال کمک‌های مختلف به مناطق زلزله‌زده دشتی خبر داد.

تشکیل کمیته بحران در اداره کل بنادر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی ابراهیم‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع زلزله در شهرستان دشتی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر کمیته بحران تشکیل داد.

وی افزود: در این ستاد، درباره نحوه ارسال کمک‌ها و هماهنگی با ارگان‌های ذیربط بحث و تبادل نظر شد.

دبیر کمیته بحران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی وقوع زلزله 6.1 ریشتری دیروز (سه شنبه 20 فروردین) در منطقه دشتی استان بوشهر، بامداد امروز یک فروند بالگرد تحت اجاره سازمان بنادر و دریانوردی برای پایش مناطق زلزله زده، اعزام شد.

ابراهیم‌زاده دبیر کمیته بحران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: این بالگرد، حامل مسئولان ارشد استان از جمله امام جمعه و استاندار بوشهر و همچنین مسئولان امداد و نجات کشور بود که پیش از ظهر امروز پس از انجام ماموریت به بوشهر بازگشت.

وی افزود: دیشب نیز دو دستگاه تریلر برای حمل تیرهای برق مورد نیاز در منطقه زلزله زده در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفت و یک دستگاه تریلر نیز برای حمل کمک‌های شهرستان دشتستان در اختیار فرمانداری این شهرستان قرار گرفت.

ابراهیم‌زاده افزود: صبح امروز نیز چهار دستگاه خودروی سبک به همراه راننده برای اعزام به مناطق زلزله زده، در اختیار ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفت.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول