اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست فروردین‌ماه

500 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اراک متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از متوقف شدن 500 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در نیمه نخست فروردین‌ماه جاری در مرکز استان خبر داد.

500 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اراک متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مصطفی ویسمه‌ای گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های جامع و با شروع سال جدید برخورد قاطع با مجرمان و هنجارشکنان در طرح‌های انتظامی مورد تأکید و تبیین قرار گرفت و با ایجاد بستر مناسب و تعامل و مشارکت و افزایش اطمینان و اعتماد شهروندان به کارکرد پلیس در مرکز استان دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای نیز به‌دست آمد.

وی با تأکید بر رویکرد پلیس استان بر افزایش انضباط اجتماعی در سطح جامعه عنوان کرد: ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی و حسب تدابیر صادره در این مدت به صورت مستمر تداوم یافت و در این راستا نزدیک به 500 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف متوقف و به پارکینگ منتقل شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی و افزایش مشارکت‌های مردمی در مأموریت‌ها طی نیمه نخست فروردین‌ماه، 47 سارق در سطح شهرستان اراک شناسایی و دستگیر شدند و در مراحل تحقیقات، 107 فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

ویسمه‌ای برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و ساماندهی معتادان تابلو را نیز بخشی از مأموریت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: با توجه به آسیب‌ها و معضلاتی که مواد مخدر در بستر جامعه ایجاد می‌کند، برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان مواد مخدر نیز همواره از جمله مهم‌ترین شاخص‌های مأموریتی در نیروی انتظامی بوده و فرماندهی انتظامی شهرستان اراک نیز از شروع سال جدید، 25 نفر توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و 47 نفر معتاد را جمع‌آوری و به مراکز بازپروری در مرکز استان معرفی و اعزام کرد.

انتهای پیام/87001/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول