اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

راهپیمایی« پیروان فاطمی، حامیان ولایت فقیه» برای تبیین سبک زندگی حضرت زهرا(س) است

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از اهداف راهپیمایی «پیروان فاطمی، حامیان ولایت فقیه» تبیین سبک زندگی حضرت زهرا (س) برای دختران جامعه است.

راهپیمایی« پیروان فاطمی، حامیان ولایت فقیه» برای تبیین سبک زندگی حضرت زهرا(س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جواد پورحسینی ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: سال 92 سال حماسه و سال عزت خواهی و عزت‌مندی ملت ایران است.

وی با اشاره به آیات و روایات اسلامی افزود: در قرآن آمده است که هیچ راه تسلطی برای کافران نسبت به مؤمنان نیست و هیچ مسلمانی زیر سلطه کفار نیست که این نشانه اوج عزت مسلمانان است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه امسال اوج حماسه است که باید با جان و مال در این راه جهاد کنیم، تصریح کرد: اگر ملت ایران بخواهد با عزت‌مندی گردن خود را در جهان برافراشته نگه دارد، باید به راه و هدف خود ایمان داشته باشد.

وی با اشاره به راهپیمایی و خلق حماسه 22 بهمن که عزت‌مندی خود را به رخ جهان کشید، گفت: یکی از مصداق‌های عزت‌مندی امسال انتخابات ریاست جمهوری است.

پورحسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش در راستای تحقق شعار سال فعالیت‌ می‌کند، افزود: یکی از اقدامات مهم در این راستا گرامیداشت ایام فاطمیه و مراسم سوگواری و تبدیل آن به یک نوع حماسه است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی با شکوهی در مدارس دخترانه مقطع راهنمایی و دبیرستان در سراسر استان ترتیب داده شده است که شنبه 25 فروردین ماه هم‌زمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: زمان برگزاری این راهپیمایی ساعت 1.30 دقیقه صبح در 40 نقطه استان و نواحی شش‌گانه شهر اصفهان است که با سخنرانی و نیز نماز ظهر و عصر به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به شعار راهپیمایی با عنوان «پیروان فاطمی، حامیان ولایت فقیه»  تصریح کرد: یکی از اهداف این راهپیمایی ترویج فرهنگ فاطمی، سبک زندگی حضرت زهرا(س) و تبیین آن برای دختران جامعه است.

پورحسینی با تاکید به اینکه حضرت زهرا(س) از ولایت فقیه حمایت می‌کردند، گفت: همه حرکت‌های ما برای دفاع از حریم ولایت است.

وی اضافه کرد: یکی از رویکردهای این کار فرهنگی ارائه الگوی زن مسلمان به عنوان نقش سازنده زن است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: در حالی که در غرب زن به عنوان یک کالا محسوب می‌شود، در فرهنگ اسلامی زن یک انسان موثر و سازنده در بدنه جامعه و حیات آن است.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول