اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

اهدای یک روز حقوق کارکنان آموزش و پرورش سعدآباد به زلزله‌زدگان کاکی

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از اهدای یک روز حقوق کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد به زلزله‌زدگان منطقه کاکی خبر داد.

اهدای یک روز حقوق کارکنان آموزش و پرورش سعدآباد به زلزله‌زدگان کاکی

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد جعفر امیری‌زاده ظهر امروز در نشست مسئولان با تسلیت کشته شدن جمعی از مردم شهرستان دشتی در زلزله دیروز اظهار داشت: مشیت الهی و دست تقدیر حضرت حق این بار آزمونی را برای مردمان دیارمان بوشهر و مردم پاک خطه دشتی، مهد علم و ادب رقم زده است که نیازمند همدلی همه عزیزان است.

وی افزود: خبر وقوع زلزله در بخش کاکی و روستاهای تابعه که موجب کشته و زخمی شدن تعداد کثیری از هم استانی‌های عزیزمان و خسارات فراوان به این مناطق شد باعث تأثر و تألم شدید شد.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خاطر نشان کرد: با تقدیر و سپاس از همه مسئولان و امدادگرانی که به موقع به رسالت الهی و انسانی خود عمل کرده‌اند همگان را به تلاش هر چه بیشتر برای جبران خسارات وارده و پیشگیری از تلفات افزون‌تر دعوت می‌کنیم.

امیری‌زاده از اهدای یک روز حقوق کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد به زلزله زدگان منطقه کاکی دشتی خبر داد و گفت: در پی وقوع زلزله‌ای سنگین در شهرستان دشتی منطقه کاکی که متاسفانه با فوت، زخمی و بی‌خانمان شدن جمعی از هموطنانمان همراه شد، این حادثه اخیر دل همه هموطنان به ویژه هم استانی‌های عزیز را به درد آورد و همگان را بر آن داشت تا گامی در راستای رفع نیازهای آسیب دیدگان بردارند.

وی اضافه کرد: کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد نیز ضمن اظهار همدردی، در اقدامی خدا پسندانه یک روز حقوق خود را به زلزله‌زدگان منطقه کاکی اختصاص دادند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد از همه هموطنان عزیزی که به شیوه‌های مختلف در راه کاهش آلام و نیازهای آسیب دیدگان زلزله اخیر گام برمی‌دارند قدردانی کرد.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول