اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع آبرسانی وحدت نمین

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار اولیه برای لوله‌گذاری خط انتقال مجتمع آبرسانی وحدت نمین خبر داد.

اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع آبرسانی وحدت نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان نمین اظهار داشت: با تکمیل این مجتمع در فاز اول آبرسانی به پنج روستای بخش عنبران انجام شده و بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های آب شرب تأمینی برای روستاییان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: ‌در این شهرستان سد و مجتمع‌های آبرسانی متعددی در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آنها میزان برخورداری از آب شرب سالم افزایش می‌یابد که به نظر می‌رسد همت و تلاش مسئولان نیاز است تا این پروژه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

میرجعفریان، ضرورت تکمیل مجتمع آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) و وحدت این شهرستان را در برخورداری روستاییان از آب شرب سالم یادآور شد و خاطرنشان کرد: هرچقدر خدمت‌رسانی به روستاها با جدیت و تلاش مضاعف پیگیری شود؛ به همین میزان تأمین منابع کافی را از سوی مسئولان و مدیران شاهد بوده و رضایتمندی مردم نیز بهتر فراهم می‌آید.

این مسئول اضافه کرد: دولت بحث خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق محروم را در اولویت جدی قرار داده است، به طوری که تا روز آخر، دولت خدمتگزار به استانداران، معاونان و مسئولان استان‌ها اعلام کرده که بدون هیچ‌گونه بی‌رغبتی در سنگر خدمت‌رسانی حاضر و آماده باشند.

وی از بهره‌برداری بیش از 240 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی تا پایان بهار امسال خبر داد و بیان کرد: در این زمینه تلاش می‌شود تا مسکن مهر، طرح‌های زیرساختی، سدها، پل‌ها و راه‌های ارتباطی تکمیل شده و با حضور رئیس جمهور و یا معاون رئیس جمهور افتتاح پروژه‌ها را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل از در حال اجرا بودن بیش از یک‌هزار و 900 پروژه در سطح استان خبر داد و یادآور شد:‌ بخش عظیمی از این پروژه‌ها اجرایی و عملیاتی شده و مردم تا آخر دولت دهم از مزایای آن بهره می‌گیرند.

در این جلسه، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اردبیل نیز از اختصاص 800 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح آبرسانی به شهرستان نمین خبر داد.

داود نجفیان در مورد سد عنبران گفت: این پروژه در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آن ده‌ها روستا در منطقه از مزیت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با اختصاص 800 میلیون تومان اعتبار، آبرسانی به پنج روستای بخش عنبران و تعدادی از روستاهای نمین از محل حوادث عملیاتی می‌شود.

نجفیان، تأمین آب شرب را از ضروریات برشمرد و عنوان کرد: انتظار می‌رود در اولین فرصت این پروژه به سرانجام برسد.

وی بیان کرد:‌ برای اجرای سد عنبران در سال‌های گذشته از محل اعتبارات ملی 48 میلیارد ریال درنظر گرفته شده که از این رقم تنها هفت میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل نیز تصریح کرد: شبکه‌گذاری آبرسانی به پنج روستای این منطقه با پیشرفت 60 درصد در حال اجرا است.

علی عباسی اضافه کرد: بیش از 900 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته است که امیدواریم با عملیاتی شدن آن هرچه سریع‌تر اهالی روستاها از خدمات مطلوب بهره‌مند شوند.

سد عنبران از نوع خاکی با هسته رسی است که در بالا دست رودخانه عنبران در حال احداث است.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول