اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

بهره‌برداری از معدن فسفات چرام تحول چشمگیری در توسعه کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره‌برداری و فرآوری معدن فسفات چرام یک تحول چشمگیر در توسعه معدن، صنعت و کشاورزی استان خواهد بود.

بهره‌برداری از معدن فسفات چرام تحول چشمگیری در توسعه کهگیلویه و بویراحمد

سیدحسین صابری در حاشیه نشست کارگروه معدن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام ، اظهار کرد: یکی از اقدامات خیلی خوب و لازم دولت که در ماه‌ها قبل شروع شده و زمینه‌های اجرایی شدن آن فراهم شده، تشکیل کارگروه توسعه معادن کشور و تشکیل ستادهای اجرایی توسعه معادن در استان‌ها است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما به دلیل اینکه در بحث توسعه معادن احساس نیاز بیشتری می‌کنیم، در همان روزهای اولیه سال 92 اولین جلسه ستاد اجرایی توسعه معادن استان را با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در کهگیلویه و بویراحمد داشتیم و تصمیم گرفتیم دومین جلسه را در شهرستان چرام و در معدن فسفات این شهرستان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه به اتفاق بیشتر اعضای جلسه و مسئولین محلی و مدیران شرکت بهره‌برداری از معدن فسفات چرام بازدید مفصلی داشتیم که در ادامه نشست تخصصی بسیار مطلوبی هم برگزار شد، گفت: مجری طرح توضیحات کاملی در خصوص کیفیت بهره‌برداری از معدن، نوع فرآورده‌ها و تولیدات و مشکلاتی که در اجرای طرح داشت ارائه داد.

این مسئول اضافه کرد: تصمیماتی گرفته شد که همه مجوزهای لازم و قانونی حداکثر تا سوم خرداد ماه صادر شده و عملیات اجرایی فعالانه واحدهای تولیدی، بهره‌برداری و فرآوری این ماده فراوان در شهرستان چرام از سوم خرداد به بعد آغاز می‌شود.

وی متذکر شد: یقین دارم با همت و اراده جمعی و همدلی که در بین مجری شرکت و کارکنان وجود دارد در آینده نزدیک شاهد فعالیت بسیار چشمگیر و گسترده صنعت در منطقه و استان خواهیم بود و قطعاً بهره‌برداری و فرآوری معدن فسفات چرام یک تحول چشمگیر در توسعه معدن، صنعت و کشاورزی استان خواهد داشت.

انتهای پیام/82002/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول