اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

همایش 100 هزار نفری در آزادی هزینه‌تراشی اضافی است

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه همایش 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی هزینه ‌تراشی اضافی است گفت: خوب است بودجه مربوطه به مناطق زلزله‌زده تعلق گیرد.

همایش 100 هزار نفری در آزادی هزینه‌تراشی اضافی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با اشاره به همایش صد هزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: اولویت‌های مهم‌تری برای کشور وجود دارد و نباید هزینه‌های اضافی برای کارهای بیهوده صرف شود.

وی با اشاره به برنامه دولت در ورزشگاه آزادی، این برنامه را هزینه‌تراشی بیهوده برای بیت‌المال دانسته و بر ضرورت جلوگیری از انجام این برنامه تاکید کرد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: در حالی که اولویت‌های مهم دیگری برای کشور وجود دارد برگزاری چنین همایشی، هیچ ضرورتی ندارد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال مردم استان بوشهر در همین ایام نیاز به کمک‌های ویژه دارند و دولت باید هر چه بیشتر برای این مناطق آسیب‌دیده از زلزله کمک کند، در این شرایط می‌توان با پرهیز از برگزاری همایش، هزینه مربوطه را به مناطق زلزله زده تخصیص داد.

موسوی‌نژاد، عدم برگزاری این همایش را یک درخواست جدی از دولت عنوان کرده و گفت: امیدواریم دولت با اولویت‌سنجی درست و اصولی، مناسب‌ترین برنامه را انجام داده و بودجه این برنامه را به مناطق زلزله زده اختصاص دهد.

انتهای پیام/2452/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول