اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفای نور:

تامین آب مسکن مهر نور 500 میلیون تومان می‌خواهد

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان نور گفت: تامین آب پروژه مسکن مهر کاسگر محله در شهرستان نور، 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

تامین آب مسکن مهر نور  500 میلیون تومان می‌خواهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، یونس وحیدی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان اظهار داشت: در مسیر پروژه مسکن مهر کاسگر محله نور یک خط انتقال متعلق به شرکت آبفار وجود دارد و قرار بود آب شرب این پروژه از طریق آبفار تامین شود.

وی ادامه داد: در ادامه کار برعهده آبفا شهری قرار گرفت و با بررسی به‌عمل آمده هزینه برآورده شده 500 میلیون تومان تعیین و به استان اعلام شد ولی تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

وحیدی افزود: از طرفی در این منطقه منابع آبی کافی وجود ندارد و سفره‌های آبی غنی نداریم و تنها یک حلقه چاه موجود در کنار خط انتقال آبفار است که نیاز است با انجام توافق مدیران استانی با تزریق مقدار معینی آب در پایین دست به خط انتقال شرکت آبفار به همین میزان در محدوده پروژه از خط انتقال این شرکت آب برداشت تا مشکل رفع شود.

علی فرجی رئیس شرکت آبفار نور هم با موافقت پیشنهاد آن را به توافق استانی موکول کرد تا نتیجه حاصل شود .

وی افزود: در غیر اینصورت به‌دلیل ماسه دهی چاه‌های منطقه هرگونه افزایش برداشت موجب تخریب چاه و خارج شدن از مدار خواهد شد.

داوود اصغرزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نور هم از متوقف بودن پروژه 16 واحدی مسکن کمیته امداد خبر داد و گفت: پرونده اخذ تسهیلات این پروژه به بانک مسکن استان ارسال شده و در حال پیگیری اخذ تسهیلات و ادامه کار هستیم.

علی سیرجانی رئیس بنیاد مسکن نور در این جلسه افزود: پروژه 30 واحدی مسکن محرومان به پایان کار نزدیک شده و منتظر آزادسازی باقیمانده اعتبار از سوی بانک و معرفی افراد برای اخذ سند هستیم.

نماینده اداره برق نور هم از انشعابات برق مسکن مهر 180 واحدی عباسای نور به محض رسیدن کنتور در اولین فرصت خبر داد و گفت: هزینه کنتور واریز شده و به‌دلیل نداشتن کنتور فعلا 40 انشعاب انجام و بقیه در اولویت شرکت برق نور است.

انتهای پیام/86023/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول