اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال الوند همدان:

الوند مستحق صعود به پلی‌آف و لیگ برتر بود

مهاجم تیم فوتبال الوند همدان گفت: در این فصل الوند بسیار دور از انتظار ظاهر شد و عملکرد بسیار خوبی داشت، این تیم مستحق صعود به پلی‌آف و لیگ برتر بود.

الوند مستحق صعود به پلی‌آف و لیگ برتر بود

علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره شرایط الوند در طول لیگ دسته اول اظهار داشت: شرایط در نیم‌فصل اول بسیار بهتر از نیم‌فصل دوم بود و از لحاظ نتیجه‌گیری در نیم فصل اول عملکرد بهتری داشتیم.

وی افزود: الوند نسبت به ظرفیت خود نتایج بسیار بهتری را کسب کرد و باید گفت که این تیم مستحق به صعود به پلی‌آف و لیگ برتر بود.

مهاجم تیم فوتبال الوند همدان در پاسخ به عملکرد خود در این فصل اظهار کرد: زیاد از عملکرد خودم نسبت به لیگ دسته دوم که آقای گل شدم رضایت ندارم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل این امر مصدومیت‌های مکررم در طول فصل و نداشتن تجربه بازی در لیگ دسته اول بود که باعث شد نتوانم تمام داشته‌های خود را ارائه دهم.

عاشوری درباره تعداد گل و پاس گل‌های خود در این فصل بیان داشت: در این فصل تا به این هفته هفت گل برای تیم خودم به ثمر رساندم همچنین موفق به دادن هفت پاس گل نیز شدم.

وی درباره شرایط تیم گفت: شرایط تیم قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز بسیار خوب است و بازیکنان با انگیزه و روحیه بالا در تمرینات تیم شرکت می‌کنند.

عاشوری درباره بازی هفته آخر الوند اظهار کرد: گسترش فولاد، انگیزه‌ای برای بازی با ما ندارد چون به راحتی به لیگ برتر صعود کرده اما ما برابر هواداران خود بازی می‌کنیم و انگیزه و روحیه خوبی برای این بازی داریم.

وی تأکید کرد: از هواداران و مردم می‌خواهیم در بازی پایانی ما را تنها نگذارند و با استقبال پرشکوه خود از این دیدار ما را یاری کنند تا بتوانیم پایان خوبی برای لیگ دسته اول داشته باشیم.

گفتنی است تیم فوتبال الوند همدان در هفته پایانی در تاریخ 26 فروردین ساعت 16:30 در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز است.

الوند با انجام 25 بازی و کسب 40 امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای پیام/89018/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول