اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تفاهمنامه‏ای مقرر شد

اعطای تسهیلات کم‏بهره به شرکت‏های دانش‏بنیان ICT و IT

در تفاهمنامه‏ای که در سمنان به امضا رسید، مقرر شد تا اعطای تسهیلات کم‏بهره به شرکت‏های دانش‏بنیان آی.سی.تی و آی.تی در دستور کار قرار گیرد.

اعطای تسهیلات کم‏بهره به شرکت‏های دانش‏بنیان ICT و IT

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در جلسه‏ مشترک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با رئیس و معاونان دانشگاه سمنان که در حاشیه چهارمین سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان در این شهرستان تشکیل شد، تفاهم‏نامه توسعه همکاری‏ها در دانشگاه سمنان منعقد شد.

در این تفاهم‏نامه سه جانبه همکاری بین دانشگاه سمنان، پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بسته شد.

بر اساس این گزارش، همکاری در تاسیس پژوهشکده آی.سی.تی، توسعه فناوری‏های نوین و تربیت استاد و دانشجو در دوران تحصیلات تکمیلی در رشته‏های آی.سی.تی از مهم‏ترین مفاد این تفاهم‏نامه است.

راه‏اندازی آزمایشگاه‏های مرجع در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، تقویت شرکت‏های دانش‏بنیان آی.سی.تی و آی.تی و اعطای تسهیلات قرض‏الحسنه و کم‏بهره به این شرکت‏ها از دیگر بندهای این تفاهم‏نامه است.

در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، وزرا و هیئت دولت نیز در استان سمنان حضور دارند و هر کدام در حوزه کاری خود، مشکلات را مطرح و درخواست‏های مردمی را رسیدگی کردند.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ترین برنامه‏های کاری رئیس جمهوری در استان سمنان است.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه‌ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین سفر استانی رئیس ‌جمهور در خرداد ماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی‌ترین سفر استانی احمدی‌نژاد محسوب می‏شود.

رئیس‌جمهور در این سفر در بیش از 45 شهر استان خراسان رضوی سخنرانی کرد.

انتهای پیام/2249/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول