اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر هیئت دولت به سمنان

مسئولان وزارت دادگستری به مشکلات 100 نفر رسیدگی کردند

ستاد ارتباطات مردمی وزارت دادگستری همزمان با سفر هیئت دولت به استان سمنان، به مشکلات 100 نفر رسیدگی کرد.

مسئولان وزارت دادگستری به مشکلات 100 نفر رسیدگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در حاشیه سفر هیئت دولت به استان سمنان، ستاد ارتباطات مردمی وزارت دادگستری نیز در این استان شکل گرفت. این ستاد ضمن استقرار در مجتمع دادگستری کل استان سمنان، به پاسخ‏گویی و بررسی مشکلات مردم پرداخت.

ستاد ارتباطات مردمی وزارت دادگستری همزمان با سفر هیئت دولت به استان سمنان به بیش از 100 تن از مراجعان به صورت حضوری پاسخ داد و مشکلات مردم سمنان را بررسی کرد.

رئیس ستاد ارتباطات مردمی سفرهای رئیس جمهور امروز در سمنان اظهار داشت: استقرار 26 ستاد رسیدگی حضوری به درخواست‏ها، انتقادات، پیشنهادات و نظرات مردمی در استان سمنان انجام شده است.

عادل محمدیان افزود: مشکلات مردم در این ستادها پیگیری می‏شود. گروهی متشکل از نماینده تام‏الاختیار وزیران و مسئولان استانی در هر اداره کل برای مراجعه حضوری مردم و بررسی و پاسخگویی به مشکلات آنها، آماده خدمت‏رسانی به مراجعان هستند.

به گفته رئیس ستاد ارتباطات مردمی سفرهای رئیس جمهور، تلفن سه شماره‏ای 111 نیز برای ثبت تلفنی درخواست‏های مردمی و راهنمایی آنها و اعلام نشانی محل‏های استقرار این ستادها و نمایندگان وزرا در روز سفر آماده است.

محمدیان ادامه داد: مردم استان سمنان برای تسریع در رسیدگی مطلوب به درخواست‏های خود باید مشکلات را به جای روش مکتوب و نامه، از طریق مراجعه حضوری یا تماس تلفنی اعلام و پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، وزرای دولت دهم در روز پنج‌شنبه هفته جاری مشکلات مردم نقاط مختلف استان سمنان را بررسی می‌کنند.

بنا بر برنامه پیش‌بینی شده قرار است، وزرای مختلف دولت به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری و هیئت وزیران به شهرستان‌های سمنان، سرخه، آرادان، میامی، دامغان، شاهرود، گرمسار و مهدی‌شهر سفر و در قالب دور چهارم سفر ریاست جمهوری مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کنند.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ترین برنامه‏های کاری رئیس جمهوری در استان سمنان است.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه‌ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین سفر استانی رئیس ‌جمهور در خردادماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی‌ترین سفر استانی احمدی‌نژاد محسوب می‏شود.

انتهای پیام/2249/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول