اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کادر فنی تیم ملی

سنگربان صبای قم به تیم ملی فوتسال دعوت شد

سنگربان جوان تیم فوتسال صبای قم بعد از درخشش در لیگ برتر فوتسال از سوی کادر فنی به تیم ملی کشورمان دعوت شد.

سنگربان صبای قم به تیم ملی فوتسال دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پی اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان، از سوی سرمربی تیم ملی 22 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم ملی امید دعوت شدند که در بین آنها سنگربان تیم فوتسال صبای قم نیز حضور دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، این اردو در روزهای بیست و چهارم تا بیست و هشتم فروردین سال جاری در تهران برپا خواهد شد و بازیکنان دعوت شده به اردو زیر نظر مربیان تیم ملی فوتسال امید تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنانی که به تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در این اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند، محمدرضا دهقانی سنگربان جوان و خوش آتیه تیم فوتسال صبای قم نیز حضور دارد و بعد از تیم صبا این بار در تیم ملی امید زیر 23 سال توانایی‌های خود را نشان خواهد داد.

این دومین بار است که محمدرضا دهقانی به تیم ملی فوتسال امید کشورمان دعوت می‌شود و به نظر می‌رسد بعد از حضور نه چندان موفق دروازه بان‌های تیم ملی در جام جهانی 2012، مربیان تیم ملی در نظر دارند در کنار دروازه‌بان‌های فعلی تیم ملی، چند دروازه‌بان آماده دیگر به عنوان پشتوانه تیم ملی داشته باشند.

در بین بازیکنان دعوت شده به این اردو علاوه بر محمدرضا دهقانی سنگربان تیم فوتسال صبای قم، از سایر تیم‌های لیگ برتری و همچنین فعال در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور 21 بازیکن به اردوی تیم ملی فراخوانده شده اند.

دهقان در حالی به تیم ملی فوتسال دعوت شد که تیم ملی کشورمان رقابت‌های ورزشی داخل سالن آسیا در تیرماه را پیش رو دارد؛، مسابقاتی که در قالب بازی‌های داخل سالن 2013 آسیا در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود و از اعتبار بالایی برخوردار است.

البته کادر فنی تیم‌های ملی فوتسال بزرگسالان و امید کشورمان قصد دارند ترکیبی از بازیکنان امید و بزرگسال را همچون دوره‌های قبل راهی رقابت‌های داخل سالن آسیا کنند و بدین ترتیب تیم ملی قوی و مطمئنی برای بازی‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی آینده انتخاب شوند.

اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، تیم ملی فوتسال کشورمان در سفر به اینچئون کره جنوبی میزبان بازی‌های سالنی آسیا می‌تواند چهار بازیکن قمی را در ترکیب خود داشته و همچون دوره‌های قبل یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این بازی‌ها لقب بگیرد.

انتهای پیام/78002 /ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول