اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

مردم در انتخابات پرشور ظاهر می‌شوند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در انتخابات پیش‌رو 48 میلیون نفر واجد رأی دادن هستند که این حضور گسترده تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مردم در انتخابات پرشور ظاهر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته در دیدار با اعضای فعال دفتر خود با بیان اینکه حق مردم ماست که در شرایط خوب و مطلوب حرکت و زندگی کنند، اظهار داشت: مردم ایران حماسه‌های زیادی را در طول حیات انقلاب ایجاد کردند.

وی ادامه داد: در طول 34 سال گذشته پیروزی انقلاب اسلامی، شکست ابرقدرت‌ها، دفاع مقدس، قطع دست منافقین و مسائلی از این دست بخشی از حماسه‌سازی‌های ایران بوده و این در حالی است که دشمن بیکار نبود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه تا دیروز در منطقه خاورمیانه، رژیم صهیونیستی حافظ منافع امریکا بود، افزود: امروز این روند تغییر کرده و امریکا برای حفظ اسرائیل تلاش می‌کند و این به خاطر حماسه‌آفرینی امام راحل، مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی است. 

* ایران عامل بیداری اسلامی در منطقه

خجسته تصریح کرد: اسرائیل به عنوان ارتش سوم بزرگ دنیا با حرکت جمهوری اسلامی و حزب‌الله لبنان شکست خورد و امروز جهان اسلام بیدار شده و توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

خجسته در ادامه با بیان اینکه سوریه مرکز مقاومت است، تأکید کرد: ایران، عراق، سوریه و لبنان محور مقاومت را تشکیل دادند و دشمنان با هدف از بین بردن سوریه می‌خواستند بدنه را از سر این مجموعه جدا کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه ترکیه یک کشور خائن است، گفت: امریکا شکلی را در معادلات ایجاد کرده که ترکیه در بین اهل سنت و شیعیان جایگزین ایران شود.

* تشکیل بسیج مردمی در سوریه

خجسته ابراز داشت: دشمنان تصور می‌کردند که سوریه ظرف دو ماه شکسته خواهد شد و این در حالی است که در سوریه 5 میلیون شیعه وجود دارد که همه مسلح هستند و بسیج مردمی تشکیل شده و مساجد فعال شده‌اند که نتیجه‌اش تنها پیروزی سوریه است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری حفظ سوریه را برای ما حیاتی می‌دانند و حزب الله با مقاومت دست امریکا را کوتاه کرده و امریکا از این بابت که در سوریه شکست خورده به شدت عصبانی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: ایران قدرت دارد تمام شهرهای سرزمین‌های اشغالی را هدف بگیرد و در واقع باید گفت در منطقه خاورمیانه بدون حضور ایران هیچ تصمیمی نمی‌توان گرفت.

وی اضافه کرد: سران خود فروخته بحرین و قطر دربست در اختیار غرب هستند و جمهوری اسلامی ایران به عنوان ابر قدرتی در خاورمیانه و جهان می‌درخشد که این به برکت نظام اسلامی، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری است.

خجسته در ادامه با بیان اینکه اگر هر کشوری به فکر حمله به ایران باشد منافعش در هر جای دنیا در خطر قرار می‌گیرد، گفت: در صورت حمله به ایران بیش از 11 هزار موشک، سرزمین‌های اشغالی و یا هر جای دیگر دنیا را هدف قرار می‌دهد.

* ایران تنها کشوری که در برابر امریکا ایستادگی می‌کند

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مذاکرات ایران با 1+5 اشاره کرد و یادآور شد: امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌های فناوری، هسته‌ای و دفاعی ابرقدرت است و با شروع مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 موضوع کره شمالی را مطرح کردند تا ایران هراسی را ایجاد کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان این که ایران اسلامی امروز با قدرت ایستادگی می‌کند، ادامه داد: ما در مذاکرات یک درصد هم از حق خود عقب نشینی نمی‌کنیم.

* تحریم‌های ایران اگر به امریکا اعمال می‌شد در مدت دو ماه از هم می‌پاشید

خجسته افزود: دشمنان اجازه ندادند نفت‌کش‌ها نفت ما را حمل کنند و ما نمی توانستیم نفت صادر کنیم، ما 12 کشتی داشتیم و تعداد هفت کشتی مشترک با عمان که آنها را خریداری کردیم و با کشتی‌های خودمان نفت را صادر کردیم و توانستیم توطئه آنها را خنثی کنیم. 

وی ادامه داد: در ایام تحریم، نفت ایران روزانه 600 هزار بشکه فروخته می‌شد که امروز با تدابیر وزارت نفت در خریداری نفت کش‌ها به یک و نیم میلیون بشکه در روز افزایش یافته است.

نماینده مردم همدان در مجلس در ادامه با بیان اینکه دشمنان رابط‌های تجاری ایران را در کشورهای واسط یا بی‌طرف شناسایی و از فعالیت آنها جلوگیری می‌کنند، گفت: غرب پیش بینی روزشمار کرده بود که ایران در مدت اعمال تحریم‌ها به مشکل بخورد و فشار اقتصادی باعث نارضایتی مردم شود و نظام از پا در بیاید.

* هرکس از خط رهبری عدول کند در مجلس تعیین تکلیف می‌کنیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات داخلی و حماسه سیاسی و اقتصادی پرداخت و گفت: رهبری و ولایت برکتی است برای جهان اسلام و دشمنان نظام اسلامی از ولایت و حضور مردم در صحنه ضربه خورده است.

وی خاطرنشان کرد: در کشور 27 دستگاه نظارتی داریم اما معلوم نیست چرا این دستگاه‌ها بر گرانی‌ها نظارت ندارند و در یک جا بیش از 20 نرخ کالاها وجود دارد.

* حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در انتخابات محقق می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار مهم است.

خجسته با بیان این که وحدت و تبعیت از رهبری راهکار مقابله با دشمن است، افزود: حماسه سیاسی با تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات و خنثی کردن توطئه‌های دشمن ایجاد می‌شود.

* مدیران سست و پروازی نمی‌خواهیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل و اتفاقات رخ داده در استان در سال گذشته پرداخت و گفت: مدیرانی که در استان سستی و کسالت داشته باشند نمی‌خواهیم و با وحدت بین مجمع نمایندگان استان امور را مدیریت می‌کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس با انتقاد از وجود فرهنگ زشت تخریب اظهار داشت: ما بر سر مسائل مردم با کسی معامله نمی‌کنیم و در راستای رسیدن به شهری خوب و مطلوب برای مردم ایستادگی می‌کنیم.

وی با بیان این که در خصوص مسائل نظارتی با توجه به وظیفه نمایندگی هرجای کشور اتفاقی رخ دهد ایستادگی می‌کنیم، ادامه داد: در موضوع 500 ماشین لوکس پورشه که با هزینه 500 میلیارد تومان با ارز مرجع وارد شده بود تذکر دادم و در این راستا تهدید هم شدم اما کوتاه نیامدم.

خجسته ادامه داد: تحقیق و تفحص از بانک مرکزی را انجام دادیم در خصوص موضوع گرانی ارز که ایجاد شد،  تامین اجتماعی و بنیاد شهید از اداراتی هستند که تحقیق و تفحص از آنها انجام شده و یا آغاز خواهد شد.

* جذب 300 میلیارد تومان بودجه برای استان

وی در ادامه با اشاره به اینکه از مدیران قوی و کارآمد در استان حمایت می‌کنیم، گفت: امسال برای استان 300 میلیارد تومان بودجه جذب شده و برای سد تالوار 150 میلیارد تومان اعتبار، درحالی که آبرسانی از این سد از سال 83 آغاز شده و باید در سال 89 به اتمام می‌رسید و در این مدت فقط 21 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفت: اگر آب از سد تالوار به استان منتقل نشود در چند سال آینده با مشکل اساسی در استان در زمینه آب مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: نمایندگان کردستان و زنجان ایستادگی کرده بودند که آب از این سد به همدان نرسد اما با مقاومت و پیگیری نمایندگان استان در نیمه دوم سال 92 در هر ثانیه 500 لیتر آب از این سد به تصفیه خانه همدان تزریق خواهد شد.

وی با بیان این که اگر کار را رها می‌کردیم آب را از دست می‌دادیم، افزود: برای اینکه کار آبرسانی از سد تالوار سرعت گیرد با پیگیری‌های انجام شده 30 هزار تن ورق برای لوله‌گذاری با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان خریداری شد.

خجسته با بیان این که در فرودگاه همدان پروازهای داخلی انجام می‌شود و پروازهای خارجی هم به زودی برای حجاج استان انجام خواهد شد، ادامه داد: در فرودگاه، راه آهن تهران به همدان و آزاد راه همدان به ساوه بیش از 150 میلیارد تومان هزینه شد در سه شیفت کاری با استفاده از هزار ماشین و هزار و 500 نفر نیرو کارها در دست انجام است.

وی در ادامه با انتقاد از دولت در کار ریل‌گذاری راه آهن تهران به همدان گفت: قرار بود ریل‌گذاری روزی یک و نیم تا دو کیلومتر باشد اما در حال حاضر روزی 500 متر انجام می‌شود و وزارت راه می‌گوید ریل نیست اگر ریل نداریم چرا در استان اردبیل ریل‌گذاری انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای بیمارستان قلب 8 میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه اختصاص یافته، بیان داشت: در منطقه صنعتی جهان آباد برای بیش از 30 هزار نفر پیش بینی اشتغال شده است.

خجسته در ادامه به قطار شهری همدان اشاره کرد و یادآور شد: با شهردار و معاون عمرانی استاندار تماس گرفتم و برای اجرای طرح قطار شهری ردیف بودجه باز کردیم و من از همه مسئولان استان می‌خواهم که کارها و طرح‌ها را انجام دهند و اگر دیر شود با رسانه‌ها مصاحبه می‌کنم.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری و احداث پل‌ها خوب عمل شده افزود: برای انجام پروژه‌ها روزشمار نصب کنید و این کار در تهران انجام می‌شود و نباید ساخت یک پل 10 سال طول بکشد.

* به افراد توانمند و متخصص رای دهید

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به افراد متخصص و توانمند رای دهید و در ریاست جمهوری فردی که شاخص‌های مورد نظر رهبری را دارد، انتخاب شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آینده با ایجاد مدیریت واحد شهری مدیریت شهر را به دست شورای شهر و شهرداری می‌سپاریم.

انتهای پیام/89019/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول