اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول دانشگاه علوم پزشکی بابل:

ویزیت رایگان دهان و دندان در بابل انجام شد

مسئول بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: به مناسبت هفته سلامت، ویزیت رایگان دهان و دندان در مصلی بابل انجام شد.

ویزیت رایگان دهان و دندان در بابل انجام شد

موسی حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: به مناسبت روز دندانپزشکی و مصادف با هفته سلامت هر ساله برنامه‌های مختلفی از سوی واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام می‌گیرد.

وی افزود: آموزش بهداشت دهان و دندان و روش‌های صحیح مسواک زدن، استفاده از نخ دندان، تغذیه مناسب، روش‌های پیشگیری از پوسیدگی و سلامت دندان‌ها و کاربرد فلوراید برای کودکان شش تا 12 سال و کودکان مهد کودک در مدارس و مهدهای شهرستان بابل از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

این مسئول بیان داشت: معاینات رایگان دهان و دندان افراد در گروه‌های سنی مختلف برای اطلاع از وضعیت دهان و دندان توسط تیم چهار نفره با سه دندان‌پزشک و یک پرستار دندانپزشکی و سپس ارجاع و معرفی این افراد برای استفاده از خدمات درمانی مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است که در مصلی نماز جمعه بابل انجام گرفت.

حسن پور اذعان داشت: اجرای زنگ مسواک در مدارس برای نهادینه کردن بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان برای پیشگیری از پوسیدگی دندان و بیماری لثه‌ای  انجام گرفت.

 مسئول بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در هفته سلامت همچنین بیشتر مدارس بابل زیر پوشش معاینات دهان و دندان توسط همکاران دندان‌پزشک قرار گرفتند و مرحله دوم وارنیش‌تراپی به طور کامل برای بچه‌های اول ابتدایی از اسفندماه سال گذشته تا پایان فروردین سال جاری انجام گرفت.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول