اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تجارت شهرستان نور خبر داد

گران‌فروشی در صدر تخلفات صنفی شهرستان نور

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور از تشکیل 215 پرونده تخلفات صنفی در طرح نوروزی خبر داد و گفت: گران‌فروشی در صدر تخلفات صنفی این شهرستان است.

گران‌فروشی در صدر تخلفات صنفی شهرستان نور

علی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور با تشریح اقدامات و فعالیت‌های طرح نوروزی (ایام پایانی سال 91 و نوروز 92) به اقدامات تنظیم بازار اشاره و بیان داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از 13 اسفند به‌مدت 10 روز برای رفاه حال شهروندان و اقشار آسیب‌پذیر برگزار و در ادامه نیز بنا به تصمیم کمیته نمایشگاهی به‌مدت دو روز تمدید شد.

وی از جذب و توزیع 127 تن و 700 کیلو گرم گوشت مرغ منجمد از محل ذخیره‌سازی پشتیبانی امور دام در سطح شهرستان با قیمت مصوب 4 هزار و 800 تومان در این مدت خبر داد و افزود: همچنین 13 تن و 500 کیلوگرم گوشت قرمز با قیمت مصوب هر کیلو 17 هزار تومان جذب و توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور ابراز داشت: در ادامه تنظیم بازار، 65 تن و 710 کیلوگرم پرتقال با قیمت یک‌هزار و 250 تومان و 60 تن و 630 کیلوگرم سیب با قیمت 1400 تومان در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه توزیع شد.

شفیعی ادامه داد: در اقدامات کنترلی و نظارتی نیز با بسیج امکانات و پرسنل و برقراری کشیک واحد بازرسی در ایام تعطیل و پاسخگویی به سامانه 124 این امر تشدید شد که در این مدت 134 مورد با سامانه 124 تماس حاصل و گزارش تخلفات داده شد که پس از بررسی 88 واحد متخلف و 26 مورد غیر متخلف و 24 مورد نیز در حال بررسی دقیق‌تر تشخیص داده شد.

وی از انجام گشت‌های مشترک و برگزاری جلسات متعدد طی مدت ذکر شده خبر داد و افزود: از سوی واحد بازرسی اداره 2هزار و دو مورد بازرسی انجام شد که در مجموع 215 پرونده تخلفاتی به ارزش 299 میلیون و 315 هزار و 100 ریال تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور مهم‌ترین تخلفات را 129 مورد گرانفروشی، 60 مورد عدم درج قیمت، 14 مورد عدم صدور فاکتور، 14 مورد حراج غیر قانونی، 20 مورد کم فروشی و دو مورد سایر عنوان کرد.

انتهای پیام/86023/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول