اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل موسسه مالی اعتباری مهر اقتصاد استان قم مطرح کرد

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان

مدیرکل موسسه مالی اعتباری مهر اقتصاد استان قم با اشاره به تسهیلاتی که این موسسه سال گذشته به مردم پرداخت کرده است گفت: 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم ارائه شد.

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا پاطلا ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی با اشاره به گردش‌های اعتباری بانکی در موسسه مالی اعتباری مهر اقتصاد اظهار داشت: موسسه مالی اعتباری مهر اقتصاد یکی از سالم‌ترین سیستم‌های اقتصادی در استان قم است.

وی افزود: این موسسه توانسته است اعتباری بیش از 7 هزار میلیارد ریال را در قم جذب کرده و در سال 91 بیش از 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم استان قم ارائه کند.

مدیرکل موسسه مالی اعتباری مهر اقتصاد استان قم با تاکید بر اینکه گردش مالی و اعتباری در این شعب با ضریب خطای بسیار پایین صورت می‌گیرد تصریح کرد: تسهیلاتی که در طول یک سال گذشته به مردم ارائه شد بسیار کم بود ولی توانست بخشی از نیازهای آنان را بر طرف کند.

وی با بیان اینکه کارمندان موسسه مالی اعتباری مهر اقتصاد مانند بانک‌های دیگر غیر از پایه حقوقی که برای آنان در نظر گرفته شده است درآمد خاصی ندارند تاکید کرد: این افراد بسیجیان مخلصی هستند که برای رضای خدا کار می‌کنند.

پاطلا اضافه کرد: خدمت صادقانه شعب موسسه مالی اعتباری مهر که توام با رضایت مردم است زیر سایه الطاف الهی و اندرزهای مراجع عظام انجام می‌شود.

انتهای پیام/78005/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول