اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

عزت و پایداری انقلاب اسلامی ایران مدیون ایثارگری شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: عزت، تداوم و پایداری انقلاب اسلامی ایران مدیون شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها است.

عزت و پایداری انقلاب اسلامی ایران مدیون ایثارگری شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند در مراسم قرائت زیارت عاشورا که با حضور پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام و جمعی از خانواده‌های شهدا و کارکنان دستگاه‌های مختلف در حسینیه شاهد اراک برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان سند افتخار و مایه عزت و شرافت ایران هستند و امروز ایران اسلامی هر چه دارد از برکت خون این شهدا است.

وی تصریح کرد: هدف والای شهدا در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه بود و این امر همواره باید مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: شهدا و رزمندگان غیور ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از شهدای کربلا در جبهه‌ها حاضر شدند و با فدا کردن جان خود، به ندای رهبر لبیک گفتند.

هنرمند با تأکید بر اهمیت حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های حفظ ارزش‌های نظام، پاسداری از خون شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیزان است.

وی همچنین خواستار حضور جدی و پررنگ مردم در مراسم تدفین و تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شد.

انتهای پیام/87012/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول