اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته سلامت

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از دفتر خبرگزاری فارس در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم امروز به مناسبت هفته سلامت از دفتر خبرگزاری فارس در قم بازدید کرد.

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از دفتر خبرگزاری فارس در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شمس‌الدین حجازی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه مدیر روابط عمومی این دانشگاه امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم از بخش‌های مختلف و تحریریه خبر این دفتر بازدید کرد و با سرپرست خبرگزاری فارس دفتر قم به گفت‌و‌گو نشست.

وی در این بازدید با بیان اینکه خبرگزاری فارس کاملا همسو با منویات رهبری و مسیر ولایت حرکت می‌کند گفت: دفتر این خبرگزاری در قم هم نقد منصفانه را در دستور کار قرار داده و به دنبال جنجال‌سازی نیست.

سید جواد اشرفی، سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در قم هم در این دیدار با بیان اینکه استفاده از خبرنگاران حرفه‌ای در این دفتر یکی از اولویت‌ها به شمار می‌رود اظهار کرد: تایپ و تنظیم همزمان خبرهای پوششی از سوی خبرنگاران خبرگزاری فارس در قم افزایش سرعت ارسال و بارگذاری اخبار را در پی داشته است.

وی افزود: امکان بارگذاری تصاویر، صداها و فیلم‌های مربوط به اخبار فراهم شده و این امر موجب بازدید بیشتر خبرهای تولیدی شده است.

اشرفی با بیان اینکه لینک منبع اخبار تولیدی هم در خبرگزاری فارس درج می‌شود گفت: این امر سبب می‌شود بازدیدکنندگان به اصل خبر و اطلاعات بیشتر دست یابند.

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در قم از همکاری 10 خبرنگار حرفه‌ای با این دفتر خبر داد و افزود: برای انتخابات پیش رو هم قصد برگزاری کلاس‌های آموزشی و جذب خبرنگاران بیشتر در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: دفتر خبرگزاری فارس در قم در حوزه کمیت حرف نخست را در میان سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری می‌زند و حتی در روزهای تعطیل مانند نوروز هم اخبار جدید بارگذاری می‌شوند.

اشرفی از را‌ه‌اندازی سایت‌های استانی این خبرگزاری در قم و خراسان رضوی در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: این خبرگزاری دارای مخاطبان عام و خاص بوده و اخبار این خبرگزاری روزانه هزاران بازدیدکننده دارد.

در این بازدید احمد نامداری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم هم با اشاره به سرعت و دقت خبرنگاران فارس در قم در زمینه درج اخبار مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گفت: دفتر خبرگزاری فارس در قم منشأ حضور خبرنگاران حرفه‌ای در استان بوده و بسیاری از روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های مختلف نیاز خود به پرسنل جدید را از میان همین خبرنگاران تامین می‌کنند.

وی صداقت و سبک حرفه‌ای را از جمله ویژگی‌های خبرنگاران فارس در قم و دفتر این خبرگزاری دانست و افزود: انتقاد منصفانه و راهگشا از ادارات و اقدامات آنها از دیگر خصوصیات دفتر خبرگزاری فارس در قم بوده و استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه در تیم خبری را هم می‌توان به آن اضافه کرد.

انتهای پیام/78004/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول