اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان اعلام کرد

درخواست تسهیلات 100 میلیارد تومانی برای کشاورزی زنجان

استاندار زنجان گفت: اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان برای بخش کشاورزی استان زنجان درخواست شده است.

درخواست تسهیلات 100 میلیارد تومانی برای کشاورزی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: با وجود همه فشارها و تحریم‏های دشمنان از بیرون و داخل کشور، سال 91 سال پر کار و درخشانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه فضای رضایت‏مندی و نشاط مردم و خدماتی که به آنها ارائه شده است، یک فضای شفافی بوده است، خاطرنشان کرد: انتظار مغرضان و دشمنان این بود که فشارها و تحریم‏ها مردم را تخریب کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه شاخص تعطیلات نوروزی، افزایش سفرها و شادی‏های مردم بیانگر رضایت مردم از سال گذشته بوده است، افزود: این موضوع ناراحتی دشمنان را سبب شده است.

*زنجان جایگاه برتری در بخش کشاورزی دارد

وی در ادامه سخنان خود در زمینه عملکرد بخش کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه از ظرفیت‎ها به موقع استفاده شده و خدمات زیادی به مردم ارائه شده است، تصریح کرد: جایگاه استان در این بخش جایگاه برتری به شمار می‏‌رود.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه سرعت و همت بیشتر در استفاده از ظرفیت‏های کشاورزی یکی از تاکیدات رئیس‌جمهور است، اضافه کرد: در نخستین فرصت، دومین مرحله تسهیلات بخش کشاورزی به استان‏ها ابلاغ می‏شود.

وی یادآور شد: بهره تسهیلات مرحله دوم بخش کشاورزی کمتر از مرحله نخست است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری انقلابی در بخش معادن صورت می‏گیرد، خاطرنشان کرد: باید در این راستا در استان زنجان برنامه‏ریزی فراگیر و گسترده‏ای داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری دور چهارم سفرهای ریاست جمهوری، اذعان داشت: دور چهارم سفرها شامل 21 استان باقیمانده، است.

رئوفی‎نژاد با بیان اینکه امکان دارد برنامه سفر رئیس‌جمهور به استان‏ها محدود و کوتاه باشد، ادامه داد: کم شدن سفر به شهرستان‏ها یکی از ویژگی‏های این سفرها به شمار می‏رود.

وی با اشاره به اینکه اشتغال یکی از مهم‏ترین محورهای سفر رئیس‌جمهور به استان‏ها است، یادآور شد: باید برنامه‎ریزی‏های لازم در زمینه حضور وی در استان را داشته باشیم.

انتهای پیام/73006/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول