اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه صنعت باید با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه صنعت در استان اصفهان باید با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی همراه باشد و به عنوان نمونه، در طرح توسعه شهرک محمود آباد باید دقت نظر لازم صورت گیرد.

توسعه صنعت باید با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی بهبهانی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و استاندار اصفهان با اشاره به نقطه نظرات مثبت مسافران نوروزی اظهار کرد: یکی از موارد منشور شورای اسلامی شهر اصفهان ایجاد شهر سالم و با هویت است، به نوعی که در قالب توسعه پایدار و شاخص‌ها تعریف شود.

وی افزود: نخستین مسئله چالشی استان اصفهان مسئله آب و جریان رود خانه زاینده رود است که برای تداوم جاری بودن آن باید تلاش‌های لازم را به کار برد و بسیاری از مسائل زیست محیطی را در نظر گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: توسعه صنعت در استان اصفهان باید با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی همراه باشد و به عنوان نمونه، در طرح توسعه شهرک محمود آباد باید دقت نظر لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به افزایش زیر ساخت‌های زیست محیطی در شهر اصفهان افزود: در سال 35، فضای سبز در شهر اصفهان 20 هکتار بود که اکنون به پنج هزار هکتار رسیده و حرکت معکوس افزایش فضای سبز آغاز شده است.

بهبهانی با تاکید بر اینکه در برنامه پنج ساله شهر اصفهان، بحث مسجد محوری در اولویت مباحث توسعه شهری است، اظهار کرد: الگوی ایرانی اسلامی با همدیگر گره خورده و این الگو در حقیقت تجمیع این دو الگوی شاخص است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: البته تفکرات دانشگاهی ریشه در تفکرات غربی دارد و باید به جای توجه به معیار غربی به معیار اسلامی توجه شود.

وی ادامه داد: حدود 60 درصد از درآمد شهرداری صرف ساخت و ساز می‌شود این در حالی است که مالیات بر ارزش افزوده باعث ایجاد نوسانات ‌شده و از همین منظر ضروری است در راستای تسهیل امر ساخت و ساز، سرمایه گذاران برای فعالیت بخش ساختمانی مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/63012/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول