اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اتمام ورزشگاه نقش جهان نیاز به جهاد دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ورزشگاه نقش جهان اکنون دست پیمانکار است اما از طرفی گرانی‌ها اجازه به نتیجه رسیدن این ورزشگاه را نمی‌دهد و در این راستا نیازمند یک عزم جهادی همانند دوران دفاع مقدس هستیم.

اتمام ورزشگاه نقش جهان نیاز به جهاد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داوودی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و استاندار اصفهان، با بیان اینکه حجم آب موجود در کشور 120 میلیارد متر مکعب است، اظهار کرد: حجم آب سه استان اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد حدود 40 میلیارد متر مکعب است.

وی افزود: حدود 30 سال پیش از 120 میلیارد متر مکعب، 10 میلیارد متر مکعب کنترل می‌شد که به برکت نظام جمهوری اسلامی 30 میلیارد متر مکعب آب به دست انسان هدایت می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در زمینه آب در حق استان اصفهان کوتاهی شده است، تصریح کرد: مطالبه مردم از شورای شهر جاری بودن آب است و این در حالی  است که مردم فرق مسئولیت شهرداری و استانداری را چندان نمی‌دانند.

وی ادامه داد: ورزشگاه نقش جهان به عنوان یکی از مسائل استان اصفهان مطرح است که سرانه این ورزشگاه 10 سانتی متر بوده و قرار است به 30 سانتی متر برسد.

داوودی با بیان اینکه حدود 50 ورزشگاه در استان اصفهان احداث شده است، گفت: ورزشگاه نقش جهان اکنون دست پیمانکار است، اما از طرفی گرانی‌ها اجازه به نتیجه رسیدن این ورزشگاه را نمی‌دهد و در این راستا نیازمند یک عزم جهادی همانند دوران دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان در نظر همه مسافران یک شهر فرهنگی، توریستی است، تاکید کرد: در امر گردشگری نباید به صورت جزیره ای عمل شود.

داوودی اضافه کرد: در بعد بین‌المللی نیز باید گامهایی برای جذب گردشگر برداشته شده و ساختار گردشگری کشور و نیز تصمیمات کشوری باید احیاء و در آنها تجدید نظر شود.

انتهای پیام/63012/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول