اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

استاندار بوشهر در جمع کودکان زلزله‌زده شُنبه

استاندار بوشهر با حضور در مهدکودک شنبه ضمن دلجویی از کودکان حادثه زلزله شنبه آنان را مورد تفقد قرار داد.

استاندار بوشهر در جمع کودکان زلزله‌زده شُنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند با حضور در مهد کودک بهزیستی شنبه کودکانی که بر اثر زلزله بیستم فروردین دچار مشکلاتی شدند آنان را مورد تفقد قرار داد.

وی با نوازش کودکان و گفت‌و‌گو با آنان با صحبت‌های پدرانه آنان را به آرامش دعوت کرد و از مسئولان بهزیستی خواست با برگزاری برنامه‌های گوناگون شاد و فرهنگی هنری کودکان را به زندگی عادی برگردانند.

استاندار بوشهر برگزاری برنامه‌های کودکانه با حضور مجریان برجسته کشوری را یکی از موارد مهم برای شادمانی کودکان دانست و افزود: توزیع مایحتاج کودکان از جمله اسباب بازی، مواد غذایی، و پوشاک باید مدنظر مسئولان بهزیستی قرار گیرد.

حسنوند همچنین با بیان اینکه زلزله به این بزرگی در 100 سال گذشته در استان وجود نداشته است، گفت: بزرگترین زلزله استان بوشهر 5.2 ریشتر ثبت شده است ولی زلزله‌ای به بزرگی 6.1 ریشتر در استان حداقل در یکصد سال گذشته سابقه نداشته است.

وی گفت: این حادثه هرچند تلفاتی داشت و موجب تاسف و تاثر مردم و مسئولان شد ولی خداوند تبارک و تعالی با عنایتی که به مردم دیندار این منطقه داشته تعداد تلفات آن نسبت به بزرگی زلزله جای شکرگزاری دارد.

استاندار بوشهر برگرداندن مردم به روال عادی زندگی با برنامه‌های روحی و روانی، دادن امید به آینده و برنامه‌های متنوع اجتماعی را یک ضرورت دانست و گفت: سازمان بهزیستی در این زمینه نقش مهم و وظیفه قابل توجهی دارد.

انتهای پیام/66006/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول