اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

حضرت زهرا (س) الگویی همیشگی برای بشریت است

استاندار کرمانشاه گفت: حضرت زهرا (س) برای همیشه تاریخ یک الگوی تمام عیار برای بشریت است.

حضرت زهرا (س) الگویی همیشگی برای بشریت است

حجت‌الله دمیاد بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: حضرت فاطمه (س) الگوی کامل ولایت‌مداری برای همگان است و الگوبرداری از شخصیت والای حضرت زهرا (س) مایه رستگاری است.

دمیاد ادامه داد: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) از صمیم قلب حضرت زهرا (س) را دوست داشت و در روایات آمده که برای حضرت فاطمه (س) در بارگاه خداوند 9 نام مقدس و با عظمت است، این نام‏های بلند شامل فاطمه، صدیقه، مبارکه، طاهره، زکیّه، راضیه، مرضیه، محدثه و زهرا است.

وی با اشاره به عالمه بودن حضرت فاطمه (س)، خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) را یکی از نشانه‌های عالمه بودن ایشان عنوان کرد.

استاندار کرمانشاه حضرت زهرا (س) را الگویی تمام عیار در موضوعات اجتماعی، سیاسی، اخلاقی، معنوی و... توصیف کرد و افزود: بی‌شک با الگوبرداری از شخصیت این بانوی بزرگوار می‌توانیم به سعادت دست پیدا کنیم.

دمیاد تصریح کرد: زندگی حضرت فاطمه (س) سراسر درس‌های ارزشمندی برای بشریت است و همه زنان و مردان عالم می‌توانند از اخلاق ایشان پیروی کنند و به سعادت دست پیدا کنند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در سراسر تاریخ هیچ زنی با حضرت زهرا (س) قابل قیاس نیست و تاریخ بشریت الگویی بهتر از ایشان به جهانیان معرفی نکرده است.

وی تاکید کرد: تربیت فرزند و گرم نگه‌داشتن کانون خانواده از مهم‌ترین موضوعاتی است که انسان‌ها با آن روبه‌رو هستند و تربیت صحیح فرزند و سالم بودن محیط خانواده باعث سلامت جامعه می‌شود و در نتیجه دست‌ یافتن به اهداف والای انسانی میسر خواهد شد.

دمیاد افزود: حضرت زهرا (س) برای همیشه تاریخ یک الگوی کامل برای همه افراد، به‌ویژه مادران و زنان عالم است و الگوبرداری از ویژگی‌های شخصیتی ایشان باعث تربیت صحیح فرزندان می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی اسلامی، تاکید کرد: باید از زندگی حضرت زهرا (س) در این راستا درس بگیریم.

انتهای پیام/2700/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول