اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد

هشدار برای اتفاق نظر اصلاح‌طلبان و فعالیت جریان انحرافی با استفاده از قدرت و ثروت

نائب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: گفتمان ما تشکیل جامعه نمونه اسلامی است و در این انتخابات اصلاح‌طلبان هرچند دچار تفرقه هستند، اما در اینکه اصول‌گرایان رای نیاورند متفقند، جریان انحرافی نیز با قدرت و ثروت مشغول فعالیت است.

هشدار برای اتفاق نظر اصلاح‌طلبان و فعالیت جریان انحرافی با استفاده از قدرت و ثروت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، همایش منطقه‌ای حزب موتلفه اسلامی در اصفهان با حضور محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی و دکتر یحیی آل‌اسحاق نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان و جمعی از دبیران استانهای این حزب در اصفهان برگزار شد.

دکتر اسدالله بادامچیان در این همایش با اشاره به وضعیت سیاسی کشور در انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: ریاست جمهوری امانت اجرایی است که باید در دست فردی باشد که بتواند بازوی قوی نائب امام زمان (عج) باشد و کشور را به خوبی اداره کند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در این مرحله و پیچ تاریخی در موقعیت حساس و ویژه ای قرار دارد، دنیای غرب دچار بزرگ‌ترین چالش‌ها شده است که در حال تحول است و بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته و ساختار مهندسی قبلی جهان به هم ریخته است.

وی تاکید کرد: امروز دیگر جهان تک قطبی نیست و کشورهایی همچون ایران، چین و روسیه نیز در دنیا صاحب قدرت هستند و در این مقطع توجه جهان اسلام به مقام معظم رهبری و هدایت‌های داهیانه ایشان است تا به آن عمل کنند و در این موقعیت کشور ما نیز در این تحولات نقش اساسی داشته و رئیس جمهوری که متناسب با این مقطع باشد نیاز است.

بادامچیان تصریح کرد: استکبار جهانی برای انتخابات ایران برنامه دارد و فعال است، اصلاح طلبان نیز هرچند دچار تفرقه هستند اما در اینکه اصول‌گرایان رای نیاورند متفق هستند، جریان انحرافی نیز با قدرت و ثروت مشغول فعالیت بوده و در میان اصول‌گرایان نیز افراد بسیار مفید و کارآمدی وجود دارد که باید برای مقابله با دیگر جریان‌ها با برنامه‌هایی به وحدت برسند.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید با گفتمان در انتخابات حضور پیدا کرده و حرکت کند، گفتمان حزب موتلفه اسلامی جامعه نمونه اسلامی و دولت کریمه اسلامی است و برای تحقق این گفتمان حزب مؤتلفه اسلامی برای اداره کشور برنامه دارد.

نائب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید دارای تیم برای اداره کشور باشد، زیرا یک نفر نمی‌تواند کشور را اداره کند و بر این اساس طبق اصل 121 و 122 رئیس جمهور می‌تواند اختیارات خود را به شورایی واگذار کند، این موضوع را ما با جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علما مطرح کرده‌ایم و آن‌ها نیز این مسئله را مفید می‌دانند.

بادامچیان بیان داشت: حزب موتلفه اسلامی دکتر یحیی آل اسحاق را به جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی کرد که وی سیاستمداری مدیر، متدین، در خط ولایت، با سابقه و متخصص مسائل اقتصادی است، وظیفه شرعی ما معرفی است که در مجموعه جبهه پیروان خط امام رهبری در نهایت از بین پنج نامزد یک نفر معرفی می‌شود و بقیه با او کار خواهند کرد.

وی افزود: یکی از الزامات تحقق حماسه اقتصادی این است که رئیس جمهور آینده فردی اقتصادی باشد و امیدواریم با انتخاب رئیس جمهور کارآمد و با سابقه، بتوانیم حماسه سیاسی و اقتصادی را به وجود آوریم.

انتهای پیام/2301/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول