اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر:

توزیع اقلام زیستی و بهداشتی بین زلزله‌زدگان ادامه دارد

جانشین مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: توزیع اقلام زیستی و بهداشتی بین زلزله‌زدگان ادامه دارد و کمک‌های اهدایی مردم با برنامه ریزی و گروه بندی در اختیار حادثه‌دیدگان قرار می‌گیرد.

توزیع اقلام زیستی و بهداشتی بین زلزله‌زدگان ادامه دارد

محمد رستگارپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع زمین لرزه در منطقه شنبه شهرستان دشتی، ابتدا تیم امداد و نجات جاده‌ای واقع در حد فاصل بین خورموج و شنبه به منطقه اعزام شد و در کمتر از 20 دقیقه در منطقه حضور پیدا کرد. علاوه بر آن تیم‌های امدادی کانون روستایی و خانه داوطلب جمعیت نیز در شهر شنبه حضور پیدا کرده بودند و از همان ابتدا جستجو و نجات و انتقال مصدومین به بیمارستان خورموج آغاز شد.

رستگارپور بیان کرد: همچنین با بسیج تمام نیروها و امکانات حدود 1.5 ساعت تمام نیروهای امدادی در منطقه حضور داشته و کمتر از 3 ساعت کار آوار برداری و انتقال مصدومین به مراکز درمانی پایان یافته بود.

جانشین مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: از نکات قابل ذکر حضور و همکاری خوب مردم کانون روستایی و شهری و سایر ادارات و سازمان‌های در امر جستجو و نجات مصدومین و امدادرسانی به مردم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه به شب و سردی هوا نزدیک می‌شدیم، امدادرسانی و توزیع چادر و موکت و پتو و سایر اقلام زیستی در بین مردم را آغاز کردیم که چادرها توسط نیروهای امدادی نصب شد و تا قبل از طلوع آفتاب تقریبا همه مردم از این نظر تامین شدند.

رستگارپور گفت: همچنین در میان تمام روستاهای اطراف نیز توسط تیم‌های امدادی، اقلام زیستی و چادر و پتو توزیع شد، امدادگران چادرها را نصب و در مناطقی که نیاز بود اردوگاه برپا کردند.

جانشین مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون تمام خانواده‌ها از خدمات امدادی جمعیت برخوردار شده‌اند و کار امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی و بهداشتی ادامه دارد و کمک‌های اهدایی مردم با برنامه ریزی و گروه بندی در اختیار حادثه دیدگان قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول