اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفای خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای 320 کیلومتر شبکه آب برای واحدهای مسکن مهر خراسان‌رضوی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی از اجرای 320 کیلومتر شبکه آب بیش از 150 کیلومتر شبکه فاضلاب و احداث 34 هزار متر مکعب مخازن ذخیره آب برای واحدهای مسکن مهر خراسان‌ رضوی خبر داد.

اجرای 320 کیلومتر شبکه آب برای واحدهای مسکن مهر خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد طاهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تنها از سوم تا 23 فروردین ماه امسال حدود هفت کیلومتر شبکه فاضلاب و شش کیلومتر شبکه آب برای واحدهای مسکن مهر گلبهار اجرا شده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ایجاد جبهه کاری با بسیج پیمانکاران و امکانات آبفا را در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری دانست که منجر به فعالیت گسترده و منسجم در شهر گلبهار شده است.

طاهری از اجرای طرح‌های مسکن مهر در قالب 117 هزار واحد در 70نقطه شهری خراسان‌رضوی خبر داد و افزود: هیچ مشکلی برای نصب انشعابات آب و فاضلاب مسکن مهر شهرهای استان به جز برای واحدهایی که هنوز در دست ساخت هستند وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌رضوی تصریح کرد: انشعابات آب و فاضلاب، 18هزار و 300 واحد مسکن مهر در گلبهار انجام شده که نیمی از واحدهای مسکن مهر این شهر را شامل می‌شود و پس از آماده‌سازی ساختمان‌ها نصب و افتتاح می‌شوند.

وی از اجرای 320 کیلومتر شبکه آب بیش از 150 کیلومتر شبکه فاضلاب و احداث 34 هزار متر مکعب مخازن ذخیره آب برای واحدهای مسکن مهر خراسان‌رضوی با اعتبار 550 میلیارد ریال از محل منابع داخلی ملی و استانی خبر داد.

طاهری خواستار تامین 700میلیارد ریال اعتبار دیگر برای اجرای تصفیه‌خانه واحدهای مسکن مهر شهرهای گلبهار، تربت‌حیدریه و سبزوار و همچنین تکمیل شبکه‌های آب و فاضلاب 18 هزار واحد باقی‌مانده شهر گلبهار شد.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب مسکن مهر گلبهار اقدامات زیر بنایی از جمله احداث خطوط انتقال و مخازن ذخیره آب و ساخت ایستگاه‌های پمپاژ در شهر گلبهار در دستور کار قرار دارد و به شدت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/70004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول