اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبریز با صعود شهرداری قطب فوتبال کشور می‌شود

تبریز در آستانه 3 تیمه شدن در لیگ برتر فوتبال / این بار «فراز» با تبریزی‌هاست

فوتبال تبریز در آستانه رکوردشکنی قرار داشته و با صعود تیم شهرداری، تبریز قطب فوتبال کشور می‌شود.

تبریز در آستانه 3 تیمه شدن در لیگ برتر فوتبال / این بار «فراز» با تبریزی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم شهرداری تبریز در هفته آخر لیگ دسته اول ایران در گروه «ب» فردا مهمان تیم راهیان کرمانشاه است. پیروزی در این بازی شاگردان فراز کمالوند را به لیگ برتر می‌رساند تا فوتبال تبریز در فصل آتی صاحب سه نماینده در این رقابت‌ها شود.

در لیگ برتر فوتبال کشور تنها شهر تهران سابقه بیش از دو تیم داشته است و سایر شهرهای کشور حداکثر دو تیم در لیگ برتر داشته‌اند.

شهرداری در آستانه صعود به لیگ برتر فوتبال کشور

تیم شهرداری تبریز با توجه به تفاضل خوبی که دارد در صورت پیروزی بر تیم کرمانشاهی به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

در پایان هفته بیست و پنجم شهرداری تبریز با 46 امتیاز و تفاضل گل مثبت 13 در صدر جدول قرار دارد و تیم استقلال خوزستان نیز با 46 امتیاز و تفاضل گل مثبت هفت در رده دوم جای گرفته است.

شهرداری تبریز فردا در آخرین بازی خود در کرمانشاه به مصاف تیم راهیان این شهر می‌رود. راهیان کرمانشاه با 40 امتیاز که در طول فصل یکی از مدعیان صعود بود، دیگر امیدی برای صعود ندارد. بازی رفت دو تیم در تبریز با تساوی بدون گل به اتمام رسید. در بازی رفت تیم کرمانشاهی در صدر قرار داشت.

اما استقلال خوزستان که میزبان فولاد یزد می‌باشد مترصد لغزش تیم شهرداری تبریز می‌باشد تا به عنوان تیم اول صعود کند.

در هر صورت یکی از دو تیم شهرداری تبریز یا استقلال خوزستان به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد و تیم دیگر باید با تیم دوم گروه مقابل بازی کرده تا در صورت برتری برای صعود به مصاف تیم چهاردهم لیگ برتر برود.

 

 این بار کمالوند با تبریزی‌هاست

فردا فراز برای لیگ برتری کردن شهرداری به مصاف تیمی از شهر کرمانشاه می‌رود. شش سال پیش شیرین فراز کرمانشاه با برتری مقابل تیم تراکتورسازی تبریز به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد. امروز فوتبال تبریز برای صعود باید مقابل تیمی از کرمانشاه به پیروزی برسد با این تفاوت که راهیان این شهر هیچ امیدی برای صعود به لیگ برتر ندارد. نقطه جالب این تقابل فراز کمالوند است.

فراز قبلا با عبور از تبریز فوتبال کرمانشاه را در لیگ برتر صاحب تیم کرده بود و امروز در عکس قضیه برای صعود تیم شهرداری تبریز به لیگ برتر باید تیمی از کرمانشاه را شکست دهد.

فراز کمالوند قبلا تیم‌های شیرین فراز کرمانشاه و تراکتورسازی تبریز را لیگ برتری کرده و اگر شهرداری را نیز به این مهم برساند به موفقیت بزرگی دست خواهد یافت. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول