اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

باید انتخاباتی آرام و باشکوه و بدون حاشیه برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید انتخاباتی آرام و باشکوه و بدون حاشیه برگزار شود.

باید انتخاباتی آرام و باشکوه و بدون حاشیه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان مجلس استان سال 91 را سالی دشوار و پر تلاش عنوان کرد و اظهار داشت: به لطف خدا و رهبری ولی امر مسلمین و زحمات خدمتگزاران و مقاومت امت این سال را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح کرد:‌ یکی از ابعاد حماسه سال 92، برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر رو روستاست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ما مسئولان باید امانتدار مردم باشیم ضمن اینکه مدیریت استان نیز تلاش خواهد داشت تا انتخاباتی آرام و باشکوه و بدون حاشیه داشته باشد.

در ادامه استاندار زنجان نیز در مورد پروژه‌های عمرانی استان گفت: سیاست سال 91، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بود و امسال نیز همین سیاست را تداوم خواهیم داد و پروژه جدیدی را آغاز نخواهیم کرد.

محمد رئوفی‌نژاد در مورد پروژه‌های مهر ماندگار با بیان اینکه پروژه‌های طرح مهر ماندگار به خوبی تامین اعتبار شدند، گفت: از 31 طرح مهر ماندگار، 9 طرح اقتصادی و 22 طرح عمرانی است که بین 80 تا 100 درصد تامین اعتبار شدند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذار پروژه پالایشگاه نیز مشخص شده و به نظر می‌رسد در 10 روز آینده بتوانیم کلنگ‌زنی این پروژه را انجام دهیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای اجرای منطقه ویژه اقتصادی نیز شرکتی در حال ثبت است که اگر نهایی شود این پروژه به همین شرکت سپرده خواهد شد، تصریح کرد: کل بخش خصوصی استان در این شرکت سهامدار خواهند بود.

انتهای پیام/2308/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول