اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 محقق شد

104 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی

مدیرعامل پارس جنوبی از انجام 104 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی در سال 91 خبر داد.

104 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تأثیرگذار در صنعت نفت است و در چند سال اخیر در مسیر رشد و پیشرفت حرکت کرده‌ایم.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و این امر نشان‌دهنده توانمندی بالای متخصصان داخلی است.

مدیرعامل پارس جنوبی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی 44 برابر شده است، خاطر نشان کرد: با وجود اعمال تحریم‌های بین‌المللی، میزان سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس در سال 1391 در مقایسه با سال قبل از آن، به میزان 44 برابر افزایش یافت.

نصوری با اشاره به اهمیت برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: سرمایه‌گذاری در منطقه با شتاب مناسبی در حال افزایش است و آمارهای موجود حاکی از توسعه پایتخت انرژی کشور دارد.

وی اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری مورد انتظار طرح‌هایی که در سال 1390 منعقد شده‌‌اند، 23 میلیارد ریال است که طی دو قرارداد انجام گرفته است.

مدیر عامل پارس جنوبی بیان کرد: در سال 91 نیز بیش از 1040 میلیارد ریال مربوط به 19 قرارداد سرمایه‌گذاری شده که این میزان تفاوت 44 برابری میزان سرمایه‌گذاری در سال 91 نسبت به سال 90 را نشان می‌دهد.

وی در پایان تصریح کرد: تعداد تقاضاهای سرمایه‌گذاری در سال 1390 برابر با 50 مورد و در سال 1391 برابر با 55 مورد بوده است که این موضوع از رشد 10 درصدی میزان تقاضاهای جدید سرمایه‌گذاری در سال 91 خبر می‌دهد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول