اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه خدمات درمانی در شهریار

پایگاه‌های بهداشتی درمانی در شهرستان شهریار افتتاح شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار از افتتاح چهار پایگاه بهداشتی و درمانی در این شهرستان خبر داد.

پایگاه‌های بهداشتی درمانی در شهرستان شهریار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، جمشید واشانی عصر امروز در مراسم افتتاح این چهار طرح بهداشتی و درمانی اظهار داشت: این چهار پایگاه بهداشتی و درمانی با هدف توسعه خدمات‌درمانی و بهداشتی به مردم درنقاط مختلف این شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات و اولویت‌های مسئولان در بخش بهداشت و درمان توسعه این گونه خدمات در مناطق مختلف این شهرستان است تا بتوانیم در این زمینه خدمات خود را به استانداردهای لازم نزدیک سازیم.

واشانی اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که شهروندان در نقاط مختلف این شهرستان بتوانند از خدمات‌درمانی یکسانی بهره‌مند شوند و کمبودی را در این راستا احساس نکنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به نرخ جمعیت در این شهرستان لزوم توسعه سرانه‌های خدمات درمان و بهداشت ضروری احساس می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به پایگاه‌های درمانی افتتاح شده اشاره کرد و گفت: یکی از این پایگاه‌ها در شهرک اسدآباد با 400 متر زمین و 150 متر زیر بنا و با اعتباری بالغ بر 950 میلیون ریال از اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسیده است.

واشانی شهرک‌های مصطفی خمینی، اسلام آباد و امیریه را از دیگر مناطقی عنوان کرد که پایگاه‌های درمانی در آنها افتتاح شده است.

انتهای پیام/2302/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول