اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

لایحه بودجه 92 دولت سرآغاز موج جدیدی از گرانی‌هاست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید اولین قدم در دولت یازدهم مهار گرانی‌ها باشد، گفت: ‌دولت با لایحه پیشنهادی بوجه 92 که در حال حاضر به مجلس ارائه داده موج جدیدی از گرانی‌ها را به راه می‌اندازد.

لایحه بودجه 92 دولت سرآغاز موج جدیدی از گرانی‌هاست

به گزارش فارس از مشهد محسن رضایی عصر امروز در نشستی با فعالان سیاسی که در محل خیریه توحید مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه باید نسبت به جان،‌ مال،‌ آبرو و زندگی مردم اهتمام ویژه داشته باشیم،؛ اظهار کرد: این درست نیست که سالی 20 هزار کشته در پی تصادفات در کشور داشته باشیم؛ به واقع ماشین‌های امروز ما قتل‌گاه‌های متحرک هستند، پس باید استانداردها در این خودورها رعایت شوند.

وی با بیان اینکه باید دوباره آرامش را به جامعه برگردانیم، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال این بودیم که یک حکومت مقتدر را ایجاد و در برابر ظلم جهانی بایستیم؛ باید زندگی خوب را برای مردم فراهم کنیم به واقع می‌توان کاری کرد که در جمهوری اسلامی یک فقیر هم نباشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد:‌ امروز متاسفانه ارزش پول ملی کم شده است به گونه‌ای که 45 هزار تومان یارانه امروز برابر 15 هزار تومان فروردین ماه سال گذشته است؛ مبارزه با آمریکا و اسرائیل مهم است اما در عین حال رسیدگی به زندگی مردم نیز باید برای ما حائز اهمیت باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید در اداره کشور تحولی ایجاد شود، تصریح کرد: باید امروز در کشور ضمن فقیرزدایی فقر را ریشه‌کن کنیم که البته این اقدام با تقویت نهادهای اجتماعی و کسب و کارهای اجتماعی امکان‌پذیر است.

رضایی در ادامه با اشاره به معضل بیکاری و گرانی در جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: باید این دو معضل را جدی بگیریم که البته ما برنامه‌های کافی را تهیه دیده و راهکارها را پیدا کرده‌ایم؛ 20 سال است که دغدغه بنده مسئله اقتصاد است.

وی افزود:‌ در حوزه اقتصاد یکی از اقدامات ما در صورت رای آوردن این است که اختیارات را در حوزه اقتصاد از تهران به استان‌ها واگذار کرده و انشاءالله در مسئله اقتصاد، تجارت، علم و فناوری مدیریت را محلی می‌کنیم.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید در حوزه کشاورزی تحولی صورت گیرد، ادامه داد: ما با یارانه سبز به حوزه تحول در کشاورزی وارد خواهیم شد که در این راستا به هشت مورد در حوزه کشاورزی یارانه تولید می‌دهیم.

* لایحه بودجه 92 دولت سرآغاز موج جدیدی از گرانی‌هاست

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اولین قدم در دولت یازدهم مهار گرانی‌ها باشد، اظهار کرد: دولت با لایحه بودجه پیشنهادی 92 که در حال حاضر به مجلس داده است موج جدیدی از گران‌ها را به راه می‌اندازد. 

انتهای پیام/70003/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول