اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی ارومیه اعلام کرد

کشف 27 تن مواد مخدر توسط هنگ مرزی ارومیه در سال گذشته

فرمانده هنگ مرزی ارومیه با بیان اینکه 27 هزار کیلو و 744 گرم تریاک در سال گذشته کشف شده است، گفت: این رقم در سال قبل از آن 3 هزار و 244 گرم گزارش شده است.

کشف 27 تن مواد مخدر توسط هنگ مرزی ارومیه در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیش از ظهر امروز شهروز رحمانی در نخستین نشست خبری هنگ مرزی ارومیه در سال جاری که در دفتر فرماندهی این هنگ برگزار شد، اظهار داشت: کشف سلاح، سیگار، مواد سوختی، گیرنده‌های ماهواره‌ای و دستگیری متجاوزان مرزی توسط مأموران هنگ مرزی در سال گذشته موفقیت آمیز بود.

وی با بیان اینکه 27 هزار کیلو و 744 گرم تریاک در سال گذشته از حوزه استحفاظی هنگ مرزی ارومیه کشف شده است، گفت: این رقم در سال قبل از آن 3 هزار و 244 گرم گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به میزان کشف هروئین در دو سال گذشته توسط مأموران هنگ مرزی ارومیه، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 35 هزار و 30 گرم هروئین کشف شده است و کشف آن در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از آن 10 هزار و 808 گرم افزایش یافته است.

فرمانده هنگ مرزی ارومیه افزود: در 12 ماه سال گذشته 611 هزار گرم حشیش و یک هزار و 688 پاکت سیگار قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی ارومیه کشف شده است.

وی کشف و ضبط مواد سوختی قاچاق را از سایر کشفیات در حوزه استحفاظی هنگ مرزی ارومیه عنوان کرد و ابراز داشت: کشف مواد سوختی در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن افزایش چشمگیری داشت به طوری که در 12 ماه سال گذشته 459 هزار و 801 لیتر مواد سوختی کشف شد.

رحمانی ادامه داد: در سال گذشته جمع‌آوری گیرنده‌های ماهواره‌ای در مناطق روستایی و سایر نقاط حوزه استحفاظی هنگ مرزی ارومیه در دو مرحله انجام شد و یک هزار و 958 دستگاه گیرنده ماهواره جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/61010/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول