اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان خبر داد

کمک 400 میلیون ریالی شهرداری کنگان به زلزله‌زدگان

شهردار بندر کنگان گفت: تاکنون شهرداری کنگان 400 میلیون ریالی به زلزله‌زدگان دشتی کمک کرده‌ است.

کمک 400 میلیون ریالی شهرداری کنگان به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عبدالله حسینی کنگانی ظهر امروز در آیین ارسال کمک‌های شهرداری کنگان به زلزله‌زدگان با تسلیت ایام فاطمیه و درگذشت اسفناک جمعی از هم استانی‌های عزیزمان در حادثه زلزله اخیر شهرستان دشتی اظهار داشت: کمک به همنوعان از مهم‌ترین تاکیدات بزرگان دین است و هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد باید به زلزله‌زدگان کمک کند.

وی افزود: کارکنان شهرداری و ریاست شورای اسلامی شهر و شهرستان کنگان به ‌همراه تعدادی از همکاران با وقوع این حادثه اسفناک بلافاصله ضمن حضور در محل حادثه و بررسی مشکلات از طریق مقامات استانی و شهرستانی به‌ویژه فرماندار کنگان در حد توان تاکنون به این عزیزان کمک کرده‌اند.

شهردار بندر کنگان خاطر نشان کرد: تاکنون علاوه بر اعزام ماشین‌آلات عمران شهری (کامیونت، تانکر آب، آب‌پاش و...) به مناطق زلزله‌زده و کمک به بحث آواربرداری یک کامیون 10 تنی آب معدنی، یک کامیون 10 تنی مواد غذایی اعم از لبنیات، حبوبات و غذای سرد و گرم، شکر، روغن، شربت و... توسط شهرداری به مناطق زلزله زده فرستاده شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ده‌ها سطل بزرگ و کیسه زباله نیز به این مناطق ارسال شده و در آینده نیز کمک‌های دیگر ارسال می‌شود.

کنگانی با بیان اینکه ارزش ریالی کمک‌های صورت گرفته تاکنون افزون بر 400 میلیون ریال بوده از ارسال برخی کالاها و مواد غذایی مورد نیاز در روزهای آتی خبر داد.

وی خواستار مشارکت همه مردم و مسئولان در امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده شد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول